پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۵۵:۳۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
به همت کانون بسیج ورزشکاران جهرم
نمایشگاه عرضه محصولات عفاف و حجاب توسط کارآفرین نمونه بسیجی در مجتمع امیرالمومنین(ع) سپاه جهرم راه اندازی شده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، نمایشگاه عرضه محصولات عفاف و حجاب، در دهه فجر انقلاب توسط کانون بسیج ورزشکاران و مدیریت مجتمع امیرالمومنین(ع)، جهت ارائه محصولات تولیدی خود، در آن مجتمع فرهنگی ورزشی برپا شده است. 

خانم دیمی از کار آفرینان بسیجی عضو کانون بسیج ورزشکاران بسیج جهرم و مسئول گروه تولیدی فدک در مصاحبه با تنویر گفت: محصولات ارائه شده شامل انواع ملزومات حجاب از جمله چادر، مقنعه حجابی زنانه و دخترانه، ست ساق دست و روسری، انواع روسری، چادر نماز زنانه و دخترانه، شال، هد شال، انواع توربان کلاهی، انواع حجاب گردن و دامن حجابی

وی افزود: در زمینه پوشاک تازه شروع به کار کردیم ژیله مردانه و شلوار راحتی مردانه, زیر سارافانی زنانه و شلوار راحتی زنانه و ساپورت از تولیدات جدید مان می باشد. 

این کار آفرین بسیجی در ادامه عنوان داشت: آمادگی پذیرش سفارش برای دوخت و تولید لباس فرم کارگاهی و تولیدیها،️ لباس فرم نظامی ، ️لباس فرم مدارس، ️لباس ورزشی و ....  را داریم.

خانم دیمی گفت: تولیدی فدک در مجتمع امیرالمومنین(ع) سپاه جهرم واقع شده که سالن و تعدادی از چرخ خیاطی ها از طرف سپاه در اختیار ما قرار داده شده است. 

وی افزود: عرضه عمده محصولات ما در فروشگاه حجاب ریحانه انجام میگیرد که چند مشتری عمده در سطح شهر و فروش عمده و تک به اهواز، مازندران، خنج، مبارک آباد و علامرودشت هم داریم.

خانم دیمی شروع کار خود را اینگونه تشریح نمود: در زمینه تولیدی بسیار معمولی با یک چرخ خیاطی خانگی آغاز شد فقط به دلیل نیازی که در مشتری ها دیدم  و نتوانستیم جنس های مورد تقاضا را تهیه کنیم بنابراین یا علی گفتیم من و خانم توکل از ابتدا با هم شروع کردیم و از برادرم ابراهیم دیمی نیز تشکر میکنم که واقعا هم از نظر مشاوره و هم کمک مادی ما را حمایت کردند. 

وقتی کار سنگین تر شد و به مجتمع امیرالمومنین(ع) آمدیم جناب سرهنگ احمدی واقعا از ما حمایت کرد.
و شاید یکی از جهش های ما حمایت ایشان بود و من همین جا از ایشان تشکر میکنم که امروز سنگ تمام گذاشتن و بسیار زحمت کشیدند.
  من قول میدهم تمام تلاشمان را به کار بگیریم و با موفقیتمان تشکری از ایشان کرده باشیم که میدانم بهترین تشکر از ایشان موفقیت ماست.

نمایشگاهی که امروز برگزار شد شروع کار ما هست که با همکاری خانم روغنیان مسئول کانون بسیج خواهران ورزشکار و برنامه ریزی وی برای ارائه محصولات حوزه عفاف و حجاب

ان شاء الله با مدیریت ایشان نمایشگاه هفته دو روز در طول سال در مجتمع امام امیرالمومنین(ع) برگزار خواهد شد و سعی میکنیم هر روز پر بارتر از روز قبل باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: