جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۳۹:۲۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
فرمانده سپاه جهرم گفت:
فرمانده سپاه جهرم به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، از تعدادی از طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی خانگی بسیجیان جهرمی، بازدید به عمل آورد..
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه این شهرستان، از تعدادی از طرح های اشتغالزایی خانگی و اقتصاد مقاومتی که تسهیلات از قسمت بسیج سازندگی سپاه جهرم دریافت نموده اند،  بازدید به عمل آورد. 

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی نورزاد  مسئول قسمت بسیج سازندگی سپاه جهرم در حاشیه این بازدیدها، اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در بحث اقتصاد مقاومتی  و در راستای تحقق شعار سال 1400 (تولید،پشتیبانی ها - مانع زدایی ها) بسیج سازندگی ناحیه مقاومت جهرم تسهیلات اشتغالزایی خانگی در عرصه های تولیدی مانند قالی بافی،خیاطی، پرورش قارچ، صنایع دستی، تولید اسکاچ و...واگذار نموده که به مناسبت دهه فجر با حضور جناب سرهنگ احمدی  از تعدادی از این طرح ها بازدید صورت گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی و بازدید از طرح های حدود 200 نفر متقاضی،این تسهیلات به طرح های دارای اولویت واگذار گردید. 

سرهنگ نورزاد گفت: تا کنون مبلغ 20 میلیارد ریال تسهیلات به 60 نفر از متقاضیان واگذار گردیده که مبلغ 8 میلیارد ریال نیز در حال واگذاری می باشد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: