جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۱:۳۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
با همکاری کانون بسیج مهندسین جهرم
باحضور تنی چند از مسئولین شهرستان جهرم و فعالان عرصه صنعت این شهرستان، میز خدمت رفع موانع تولید در شهرک صنعتی جهرم، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، فرمانداری ویژه این شهرستان با همکاری کانون بسیج مهندسین صنعتی، میزخدمت رفع موانع تولید را در شهرک صنعتی این شهرستان برگزار نمود. 

دراین نشست که باحضور نماینده جهرم، فرماندار ویژه و مسئولین ادارات شهرستان در شهرک صنعتی برگزار گردید، تعدادی از مدیران شرکت ها و بنگاه های تولیدی مستقر درشهرک های صنعتی نظرات خود را پیرامون توسعه صنعتی شهرستان و مشکلات پیش روی صنعت گران بیان کردند.

شعبانپور مدیر کانون بسیج صنعتی جهرم، درابتدای نشست ضمن خیر مقدم به مدیران شرکت های تولیدی ومسئولین نقش آنها را دراین برهه حساس از انقلاب ،به عنوان مدافعان امنیت اقتصادی جمهوری اسلامی ،نقشی حساس برشمرد وبیان کرد که باتوجه به انجام زیر ساخت های لازم در شهرستان ،توسعه صنعتی هم باید مبتنی بر ظرفیت های بومی اتفاق بیفتد.

همچنین دراین نشست مهندس شفیعیان،فرماندار ویژه شهرستان،ضمن تشکراز کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان، عنوان کرد،که باطرح موضوع نهضت گفتگو که در دهه فجر در جمع اساتید دانشگاه مطرح گردید،صنعت گران شهرستان نیز باید ارتباط موثر ومستمری را با مدیران شهرستان داشته باشندتا بتوانیم با بهره گیری از همه ظرفیت ها موجبات ارتقاء و رشد شهرستان را رقم بزنیم.

ریاست کمیسیون عمران و نماینده جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی ،ضمن تشکر بابت راه اندازی این همایش عنوان کرد: در ادامه این رویداد، مشکلات پیش روی صنایع به طور جزء به جزء شناسایی واحصاء شود تا ضمن دعوت از مدیران استانی در مدت زمان کوتاهی نسبت به رفع موانع تولید وکاهش دغدغه تولید کنندگان اقدام گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: