پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۸:۱۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
با حضور فرمانده سپاه فجر فارس
با حضور سردار بوعلی و تنی چند از مسئولین شهرستان جهرم، آئین کلنگ زنی ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد، در روستای رنجکو بخش مرکزی این شهرستان، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، با حضور سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس و تنی چند از مسئولین شهرستان جهرم، آئین کلنگ زنی ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد، در روستای رنجکو از توابع بخش مرکزی، برگزار شد.  

سرهنگ احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم در حاشیه این برنامه اظهار داشت: با تفاهم نامه ای که بین بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان امضا گردیده، تعداد ۳۲۰۸ باب منزل مسکونی طی دو سال،  جهت مددجویان کمیته امداد، ساخته خواهد شد. 

وی در ادامه از اختصاص سهمیه ساخت ۲۸۳ باب منزل مسکونی به بسیج سازندگی جهرم خبر داد و افزود: در مرحله اول این طرح، ۴ باب منزل مسکونی در سال جاری، در دستور ساخت قرار گرفته است. 

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی نورزاد، مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم نیز در این مراسم بیان داشت: در این تفاهم نامه، بنیاد مسکن و کمیته امداد، زمین، نقشه و مبلغ تسهیلات اعطایی را در اختیار بسیج سازندگی قرار میدهند تا با استفاده از ظرفیت خیّرین،  مهندسین عمرانی بسیجی و همچنین گروههای جهادی تخصصی بسیج، در کمترین زمان ممکن، منازل مددجویان، ساخته و با کمترین هزینه، در اختیار ایشان قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: