شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۶:۴۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
به همت کانون بسیج رسانه جهرم
تعدادی از خبرنگاران خبرگزاریها و کانال های خبری شهرستان جهرم، به همت کانون بسیج رسانه، طی اردویی چند ساعته، از موزه جدید التآسیس جهرم، بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، تعدادی از خبرنگاران خبرگزاریها و کانال های خبری این شهرستان، به همت کانون بسیج رسانه، طی بازدیدی چند ساعته، از موزه جدید التآسیس جهرم، دیدن نمودند.

مهدی سروش مسئول کانون بسیج رسانه سپاه جهرم، در گفتگویی کوتاه، اظهار داشت: موزه جدیدالتآسیس جهرم مشتمل بر بخش های تاریخ انقلاب در جهرم، آثار شهدا، بخش ادوات جنگی، آثار علمای شهرستان و دیگر بخشها می باشد.

وی گفت: طی یک برنامه فرهنگی، اصحاب رسانه شهرستان از این موزه بازدید نمودند که انشاالله در سال جدید برنامه های متنوع فرهنگی دیگری نیز پیش بینی و اجرا خواهیم کرد.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان جهرم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران بسیجی در سال 1400 و انعکاس خوب فعالیت های بسیج و سپاه در رسانه ها، بیان داشت: در سال جدید نیز با همکاری و تعامل سازنده اصحاب رسانه با بسیج و سپاه، شاهد انعکاس اخبار فعالیتهای این نهاد مقدس در رسانه های شهرستان و خبرگزاری های کشوری خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: