سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۶:۰۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
توسط حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه جهرم صورت گرفت:
سرگرد پاسدار مجتبی صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری سپاه جهرم از برگزاری برنامه های مختلفی در هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، بمناسبت هفته کار و کارگر و همچنین بسیج کارگری، توسط حوزه مقاومت بسیج کارگری این شهرستان، برنامه های مختلفی اجرا گردید. 

سرگرد پاسدار مجتبی صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری سپاه جهرم از برگزاری برنامه های مختلفی در هفته کار، کارگر و روز بسیج کارگری که از پنجم لغایت یازدهم اردیبهشت ماه نامگذاری شده است، خبر داد. 

وی گفت: زیارت و گلباران قبور مطهر گلزار شهدا و تجدید عهد با آرمانهای انقلاب و شهدا، توسط جمعی از کارگران ساختمانی  با همراهی مسئولین و متولیان امر کار و کارگری شهرستان جهرم از جمله فرمانداری ویژه، مسئولین ادارات کار و تعاون ، تامین اجتماعی ، فنی و حرفه ای، انجمن صنفی کارگران ساختمانی شروع برنامه های این هفته بود.

سرگرد مجتبی صادقی دیدار روسای تشکلها و انجمن های کارگری و مسئولین  ادارات کار و تعاون ، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، فرمانده حوزه بسیج کارگری و جانشین سپاه ناحیه با امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان جهرم به همراه پیگیری حل مشکلات کارگران از مسئولین حاضر در برنامه از دیگر برنامه های هفته بسیج کارگری بود.
در این دیدارها ضمن گرامیداشت مقام کار و کارگر ، مسئولین حاضر در جلسه ضمن بیان نظرات و پیشنهادها، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه کار و کارگری را خدمت امام جمعه شهرستان ارائه و در پایان از فرمایشات ارزشمند وی در خصوص جایگاه و اهمیت کار و کارگران بهره مند شدند . 
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری جهرم در ادامه گفت: با هماهنگی انجمن صنفی کارگران ساختمانی، تعداد ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در بین کارگران فصلی ساختمانی و کارگران فضای سبز در این هفته مبارک توزیع گردید .  

وی در پایان اظهار داشت: بمناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری برگزاری جلسه اخوت کارگری- کارفرمایی با حضور جمعی از کارگران ساختمانی و تنی چند از مسیولین ادارات متولی، با هدف رفع مسائل و مشکلات این قشر زحمت کش برگزار شد. 
گفتنی است هفته کار و کارگر از ۵ اردیبهشت شروع و تا  همزمان با روز جهانی کار و کارگر به اتمام می رسد و روز بسیج کارگری نیز، «۹ اردیبهشت» مصادف با تشییع پیکر سردار شهید اوستا عبدالحسین برونسی، نامگذاری شده است. 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: