چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۵:۵۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم خبر داد:
حجت الاسلام ظهرابی گفت: قبل از آغاز کنگره سراسری ۴ هزار شهید روحانی کشور که توسط نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه در خردادماه برگزار میشود، از خانواده 18 شهید طلبه جهرمی با حضور طلاب بسیجی و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان تجلیل به عمل می آید.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه طی گفتگویی کوتاه با خبرنگاران، اظهار داشت: مکتب سرخ شهادت که شیعه پرچمدار آن است، میراث گرانقدر انبیاء و أئمه اطهار علیهم السلام است. 

حجت الاسلام ظهرابی در ادامه ضمن اعلام خبر برگزاری کنگره سراسری چهار هزار شهید روحانی کشور در خردادماه توسط نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه، گفت: شهرستان جهرم یکی از شهرهای انقلابی کشور است که با بیش از ۱۲۰۰ شهید که 18 نفر از ایشان طلبه بوده اند، جزء شهرهای پرچمدار ایران اسلامی است. 

وی با بیان ارزش والای شهادت در مکتب اسلام ناب محمدی و همچنین اجر محفوظ آن نزد خداوند متعال، بیان داشت: با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و همچنین تنی چند از طلاب بسیجی و  مسئولین شهرستان جهرم، از خانواده ۱۷ شهید طلبه جهرمی، سرکشی و با اهداء تابلوفرش منقش به تمثال مبارک شهید، از ایشان تجلیل به عمل می آید. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در پایان ضمن تقدیر از همراهی مسئولین و طلاب بسیجی حوزه  علمیه جهرم، گفت: امام جمعه معزز شیراز که همرزم تنی چند از این شهدا بوده، با حضور در منزل طلبه شهید عبدالحمید پرنیان، به ذکر خاطراتی از آن شهید والامقام پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر: