پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۵:۵۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در جهرم :
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با حضور در شهرستان جهرم، با جهادگران بسیجی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم به نقل از سرهنگ دوم پاسدار مصطفی نورزاد، مسئول بسیج سازندگی سپاه این شهرستان ،سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور عصر سه شنبه ۱۰ خردادماه، میهمان جمعی از جهادگران بسیجی شهرستان جهرم بود.

در این نشست که دیگر نواحی مقاومت بسیج شهرستان های استان فارس به صورت ارتباط زنده تصویری در آن شرکت داشتند، سردار زهرایی ماموریت‌های بسیج سازندگی در خدمت به محرومین و مستضعفین جامعه را برمبنای بیانیه گام دوم انقلاب ، تشریح نمود.

وی ضمن خرسندی از حضور در شهرستان دارالمومنین جهرم با نمایندگان گروه های جهادی  در زمینه های مختلف خدمت رسانی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سرهنگ نورزاد در ادامه از ارائه گزارش فعالیت های بسیج سازندگی و گروه های جهادی ناحیه جهرم توسط سرهنگ احمدی جابری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، خبر داد.

گفتنی است این نشست با حضور سرهنگ قزل سفلی مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس، مهندس شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم، جمعی از فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت، شورای جهادی ناحیه و میهمانانی از چند شهرستان همجوار برگزار گردید.

سردار زهرایی در پایان از یک کارگاه تولیدی در حال راه اندازی، ازطرح های اقتصاد مقاومتی ناحیه جهرم که با حمایت بسیج سازندگی آماده بهره برداری شده، بازدید نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: