شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۱۳:۵۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
فرمانده تیپ نیرو مخصوص ۳۳ المهدی عج:
سرهنگ پاسدار جواد امیرسالاری از اجرای ۳۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از جهرم، سرهنگ پاسدار جواد امیرسالاری، فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)این شهرستان،در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت مطلوب در برنامه های خود به مردم، به‌خصوص جوانان انتقال دهیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار نظام و همبستگی مردم با نیروهای مسلح است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس یکی از اهداف این هفته است که در این زمینه مسئولان و رسانه‌ها در راستای ترویج این فرهنگ مهم نقش اساسی بر عهده دارند.
فرمانده تیپ نیرو مخصوص ۳۳المهدی عج گفت: هفته دفاع مقدّس تداعی‌گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم و مدافعان سلامت که با بذل جان ارزشمند خود و ایثار بی بدیل آنها، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند.

این مقام مسئول تأکید داشت: نسل جوان به‌عنوان سرمایه‌های ایران اسلامی باید بیش از گذشته با دوران دفاع مقدس آشنا شوند و بدانند چه افرادی انرژی و جوانی خود را برای امنیت و آرامش این میهن اسلامی فدا کردند.

وی تصریح نمود: هفته دفاع مقدس از روز پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا چهارشنبه ۶ مهرماه ادامه خواهد داشت و  ۳۰ عنوان برنامه در چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) برگزار خواهد شد.

سرهنگ امیرسالاری بیان داشت: برنامه های این هفته در این  یگان، با دیدار با امام جمعه جهرم آغاز می شود و همچنین در روز اول، رژه خودرویی، گلباران قبور شهدا، نورافشانی در سطح شهر از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه، برگزاری اردوهای جهادی و توزیع بسته های معیشتی، برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید شهرستان و سومین سالگرد تدفین شهید گمنام یگان با حضور سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، اجرای برنامه نذر خون، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری میدان تیر ویژه اعضای شورای تامین و مسئولین ادارات شهرستان، عیادت از بیماران و کادر درمان، مراسم گرامیداشت روز سرباز، پیاده روی خانوادگی، نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و … از برنامه های شاخص این هفته می باشد.

گفتنی است در پایان این نشست از سوی فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی در تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) از خبرنگاران و فعالان رسانه تجلیل شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: