پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۱۷:۳۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
دبیر ستاد یادواره شهدای محله امام خمینی(ره) شهرستان جهرم از برگزاری یادواره سرداران شهید قاسم سلیمانی و خلیل مطهرنیا همزمان با سالروز شهادت شهید مطهرنیا در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، جلیل مطهرنیا، از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس و دبیر ستاد یادواره شهدای محله امام خمینی(ره) شهرستان جهرم، از برگزاری یادواره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، خلیل مطهرنیا و شهدای این محله، با روایتگری سردار بیانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، همزمان با سالروز شهادت شهید مطهرنیا در این شهرستان، خبر داد. 
جلیل مطهرنیا با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید خلیل مطهرنیا که مصادف با سی ام دی ماه سال 1365 حین اجرای عملیات کربلای 5 می باشد، اظهار داشت، به جهت پاسداشت شهید سلیمانی عزیز، یادواره شهدای محله میدان امام خمینی ره شهرستان جهرم به همراه بزرگداشت این شهید عزیز، برگزار میشود. 

این مقام مسئول ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر دفاع مقدس، امنیت، سلامت و مدافعان حرم، آحاد مردم خداجوی شهرستان را جهت شرکت در این یادواره دعوت نمود. 

گفتنی است این یادواره، پنجشنبه 29 دیماه همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد امام سجاد(ع) واقع در میدان امام خمینی ره، به میزبانی بسیجیان پایگاه مقاومت قدس برگزار میگردد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: