جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۰۴:۴۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
بیش از ۴۰۰ نفر از رزمندگان و ایثارگران گردان همیشه پیروز ابوذر از لشکر المهدی عج در دوران دفاع مقدس در این همایش شرکت نمودند.
 به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، جمعه ۷ بهمن ماه، گردهمایی رزمندگان گردان ابوذر لشکر المهدی عج در دوران جنگ تحمیلی همراه با خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس و سخنرانی سردار ظهراب قنبری فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس، در تالار طلائیه برگزار شد. 
 این همایش با تلاش فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس، کارکنان و بسیجیان گردان ۴۰۱ ابوذر (گردان امام حسین ع) و اعضای گردان ابوذر تیپ نیرو مخصوص المهدی (عج) برگزار شد. 
  سردار ظهراب قنبری در این مراسم راوی حماسه سازی ها و تلاش رزمندگان گردان ابوذر بود و بر لزوم ارج نهادن به ایثارگری های رزمندگان، انتقال خاطرات سخت و  شیرین جنگ و جهاد تبیین سالهای حماسه و ایثار به جوانان و نسل آینده تاکید نمود.
 گفتنی است این برنامه با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از ایثارگران از جمله روحانیون رزمنده حجه الاسلام نصراله میمنه، حجه الاسلام مدبر، سرداران و رزمندگان دوران دفاع مقدس سردار ناطقی، سردار ابراهیمی، سردار ربیعی، سردار حسینی، سرهنگ امیرسالاری فرمانده تیپ نیرو مخصوص۳۳ المهدی (عج)  و تنی چند از مسئولین شهرستان جهرم که همگی از رزمندگان این گردان سرافراز در زمان هشت سال حماسه، مقاومت و ایثار بودند بر پا گردید.
در پایان همایش به همه مهمانان کتاب ارزشمند شناسنامه شیدایی «تاریچه حماسه و دلاوری مردم شهرستان جهرم» اهدا و از ۳۰ نفر از رزمندگان دلاور و خانواده های  شهیدان غلامعلی توحیدی، عبدالرحمن رحمانیان، محمود وحیدنیا و جانباز سرافراز حاج مسعود سرور  تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم ایشان گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: