چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۹:۴۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
مسئول تعلیم و تربیت سپاه جهرم خبر داد:
همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، جشن بزرگ روزه اولی های دختر در مصلای نمازجمعه جهرم با استقبال پرشور روزه اولی ها، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم،  به همت قسمت تعلیم و تربیت سپاه جهرم و با همکاری ادارات فرهنگی این شهرستان، همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) جشن بزرگ روزه اولی های شهرستان جهرم همراه با اجرای سرود «اینجا ایرانه» و «خوشحالی یعنی روزه اولی باشی» در مصلای نمازجمعه جهرم، با شرکت ۹۰۰ روزه اولی، برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید جواد صحرائیان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه جهرم با اعلام این خبر، افزود: این برنامه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور حجت الاسلام مدبر امام جمعه شهرستان جهرم برگزار شد. 

وی در ادامه بیان داشت: نوگلان روزه اولی افطار را بر سر سفره الهی رمضان، میهمان بوده و بعد از آن نیز مولودی خوانی، سخنرانی، اجرای مسابقه و سرگرمی و دیگر برنامه های شاد و مفرح با هدف رقم زدن لحظات شاد و به یاد ماندنی برای ایشان برگزار گردید. 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه جهرم در پایان از همکاری دارالقرآن بسیج، اداره آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی حضرت فاطمه معصومه (س)، ستاد نماز جمعه، شهرداری، فرهنگی و بسیج هنرمندان و ... تقدیر و تشکر نمود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: