جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۳۲:۲۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ طالبی گفت: 35 گروه جهادی بسیج در بهارخدمت رسانی، در مناطق محروم حاشیه شهر و روستاهای شهرستان جهرم، به خدمت رسانی مشغول بودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ ناصر طالبی فرمانده سپاه این شهرستان  از فعالیت گروههای جهادی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود:در ایام میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شب‌های پرفضیلت قدر، بیش از دو هزار و پانصد بسته معیشتی با محوریت بسیج سازندگی و همکاری حوزه و پایگاه های مقاومت بین محرومین توزیع شده و این امر خیر تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی گفت: تهیه بسته های معیشتی و اطعام، ترویج افطاری ساده، برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه های گروه های جهادی بسیج در این ماه مبارک بوده است.

سرهنگ طالبی اظهار داشت: اردوهای مختلف جهادی از اوایل اسفندماه سال گذشته و در ایام نوروز، در مناطق کم برخوردار شهرستان جهرم توسط بسیجیان ولایتمدار این شهرستان برگزار گردید.


فرمانده سپاه جهرم در ادامه افزود: سی و پنج گروه جهادی بسیج در عرصه های عمرانی، بهداشتی، آموزشی، تحصیلی، فرهنگی قرآنی، کمک مومنانه، واکسیناسیون دام و... در محلات کم برخوردار شهر جهرم، حاشیه شهر و مناطق محروم روستایی، به خدمت رسانی به مردم پرداختند و در اولین روز سال جدید نیز سرهنگ قزلسفلی مسئول بسیج سازندگی استان فارس، از فعالیت های جهادگران بسیجی بازدید به عمل آورد و از عملکرد ایشان ابراز رضایت نمود. 


نام:
ایمیل:
* نظر: