جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۶:۳۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از آحاد مردم ولایتمدار این شهرستان به منظور شرکت در راهپیمایی سراسری اینروز بزرگ، دعوت به عمل آورد

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از آحاد مردم ولایتمدار این شهرستان به منظور شرکت در راهپیمایی سراسری اینروز بزرگ، دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 ۲۳ رمضان آخرین جمعه ی ماه قرآن، رحمت و برکت، روز تاریخی قدس و میراث ابدی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.

در این روز بزرگ عظمت و عزت امت اسلامی به نمایش گذاشته میشود و ملتهای آزاده و مسلمان سراسر جهان به همراه آزادیخواهان و عدالت طلبان عالم، مظلومیت ملت مسلمان فلسطین و جنایات روزافزون رژیم جعلی و اشغالگر قدس را فریاد میزنند و با پیروی از فرمان الهی حضرت امام خمینی(ره) با راهپیماییهای باشکوه خود ضرورت نابودی صهیونیسم جهانی و پیروزی فلسطین مظلوم را به جهانیان گوشزد میکنند.

روز جهانی قدس روز تبیین آرمانهای عدالت خواهی و حق جویی آزادگان جهان و اوج تبلور تقابل حق و باطل است.

بر این باوریم که امروز مساله فلسطین دغدغه بشری همه آزادیخواهان و عدالتجویان است و گرامیداشت روز قدس بارقه های امید پیروزی ملت فلسطین را، زنده نگه داشته است.

بر همین اساس کارکنان سپاه جهرم و آحاد بسیجیان ولایتمدار این شهرستان، در امتداد همپیمانی با فرمان تاریخی امام راحل عظیم الشان و در تداوم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) همگام با آحاد ملت ایران در روز جهانی قدس و پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت، به ویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری از همراهی امتهای اسلامی اقصی نقاط جهان در حمایت از فلسطین و همچنین غضب بر رژیم صهیونیستی و سازشکاران عرب را رقم خواهند زد انشاالله.

بیانیه سپاه جهرم در بزرگداشت روز قدس



نام:
ایمیل:
* نظر: