جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۳:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
با حضور فرمانده سپاه جهرم صورت پذیرفت:
سرهنگ طالبی با اشاره به نامگذاری سالروز آزادسازی خرمشهر به روز مقاومت و پیروزی، و مقارن شدن با دهه کرامت، برنامه این ایام را در سپاه و پایگاههای مقاومت بسیج تشریح نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ ناصر طالبی، فرمانده سپاه این شهرستان در مصاحبه با اهالی رسانه به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز  مقاومت و پیروزی و مقارن شدن با دهه کرامت، برنامه های گرامیداشت این ایام را تشریح نمود. 

سرهنگ ناصر طالبی با اشاره به نامگذاری این روز مبارک به عنوان روز مقاومت و پیروزی اظهار داشت: فرهنگ قرآنی به ما یاد داده که اگر استقامت کردید پیروز هستید همانگونه که در قرآن کریم آمده است«إِنَّ ٱلَّذِينَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسۡتَقَٰمُواْ فَلَا خَوۡفٌ عَلَيۡهِمۡ وَلَا هُمۡ يَحۡزَنُونَ»

وی افزود: به مناسبت پاسداشت یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر، تعداد ۲۶ تابلو تمثال مبارک سرداران شهید شهرستان جهرم با همت بسیجیان مسجد امام حسین علیه السلام در اتوبان شهید خلیل مطهرنیا (جاده شیراز _جهرم) نصب گردید.
فرمانده سپاه جهرم در ادامه از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و نمایشگاهی در مساجد و پایگاههای مختلف بسیج خبر داد و افزود: برگزاری نهضت خاطره گویی با حضور ایثارگران دوران دفاع مقدس، پخش نماهنگ و فیلم کوتاه و سخنرانی بین الصلاتین از دیگر برنامه های این روز بزرگ است که در ستاد سپاه جهرم برگزار میشود. 
وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده جهت خانواده های کارکنان با هدف آشنایی فرزندان گرامی کارکنان با مفهوم ایثار و شهادت از نمایش فیلم با موضوع دفاع مقدس با حضور خانواده های کارکنان سپاه جهرم در سینمای شهرستان خبر داد. 
سرهنگ طالبی برگزاری برنامه های متنوع ورزشی از جمله کوهپیمایی، مسابقات فوتسال، والیبال و .... برگزاری نمایشگاههای مختلف فرهنگی کتاب دفاع مقدس، تمثال شهدا و ... و همچنین پخش فیلم و نماهنگ در پاسگاههای مقاومت را از دیگر برنامه های این ایام عنوان نمود. 

فرمانده سپاه جهرم فضاسازی سطح خیابانها، درب مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج، زیارت قبور مطهر شهدا و قرائت ادعیه نیز از دیگر برنامه های این ایام برشمرد

وی در پایان بیان داشت: به مناسبت دهه کرامت نیز برنامه هایی در حال اجراست مانند برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در پارک بزرگ شهر و سایر پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج خواهران، برگزاری جشن میلاد امام رئوف در مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج، برپایی ایستگاههای صلواتی در سطح معابر و خیابان ها، نصب برنما و چراغانی خیابانها و مساجد، زیارت بقاع متبرکه شهرستان به ویژه امامزاده فضل بن موسی بن جعفر (ع) به عنوان برادر بلافصل آن امام همام نیز از دیگر برنامه های اجرای این ایام است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: