چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۱۸:۱۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
اعضای گروه جهادی بسیج سفیران سلامت جهرم، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و حوزه های مقاومت بسیج بخش کردیان، درمانگاه تخصصی با حضور ۱۲ متخصص، در این بخش، برپا نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، جمعه نوزدهم خردادماه، به همت گروه جهادی سفیران سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه این شهرستان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، حوزه های مقاومت بسیج امام حسین(ع) و ام البنین(س) بخش کردیان، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی با حضور ۱۲پزشک و متخصص در این بخش،برپا شد. 

هادی رستگار مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جهرم در حاشیه این اردوی جهادی، اظهار داشت: برپایی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی سلامت در بخش کردیان، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و حوزه های مقاومت بسیج در این بخش میسر شد. 

وی افزود: این درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خدماتی را به مردم شریف این بخش ارائه نمود از جمله: ویزیت رایگان پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص،
خدمات رایگان دندانپزشکی، آموزش خود مراقبتی، پایش سلامت، فشار و قند خون، خدمات آزمایشگاه، مشاوره مامایی، تغذیه، بهداشت محیط و آموزش سلامت.
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی در ادامه بیان داشت: پزشکان متخصص و فوق تخصصی که در این اردوی جهادی با گروه جهادی سفیران سلامت همکاری داشتند عبارت بودند از: پزشک متخصص ارتوپدی، قلب و عروق، اطفال، طب اورژانس، داخلی، ریه، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، جراح مغز و اعصاب و جراح عمومی
سرهنگ هادی رستگار ضمن تشکر از عوامل دست اندرکار برگزاری این اردوی جهادی، بیان داشت: این گونه اردوهای جهادی توسط بسیج در مناطق مختلف شهرستان در سال جاری استمرار خواهد داشت. 

وی در پایان گفت: ۱۲ پزشک متخصص و فوق تخصص در این برنامه بیش از ۵۰۰ مریض را ویزیت رایگان نمودند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: