پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۰۴:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
مسئول اجتماعی سپاه جهرم خبر داد:
سرگرد پاسدار امید حریری مسئول اجتماعی سپاه جهرم در مصاحبه با خبرنگاران از آغاز اجرای بیش از ۲۰ برنامه‌ در هفته عفاف و حجاب با محوریت اجتماع چند هزار نفری بانوان فاطمی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری بسیج جهرم، سرگرد پاسدار امید حریری مسئول اجتماعی سپاه جهرم در مصاحبه با خبرنگاران از آغاز اجرای بیش از ۲۰ برنامه‌ در هفته عفاف و حجاب با محوریت اجتماع چند هزار نفری بانوان فاطمی روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه در محل باغ ملی شهرستان خبر داد. 
 
حریری در ادامه بیان داشت هفته عفاف و حجاب همزمان با بیست و یکم تیر ماه سالروز حادثه ننگین و ضد دینی کشف حجاب رضاخانی آغاز و در این مدت برنامه های متنوعی در مساجد، پایگاهها و سطح معابر شهرستان با هدف ترویج فرهنگ اصیل و اسلامی حجاب برگزار میشود. 

وی اظهار داشت: برگزاری ایستگاه‌های چهارشنبه‌های طلایی و ایستگاه حس خوب، بر پایی  غرفه عفاف و حجاب به همراه توزیع دو هزار بن تخفیف خرید ملزومات حجاب، برپایی میز قبیله‌های کتابخوان با اولویت موضوعات خانواده، کودک و نوجوان،  عفاف و حجاب

مسئول اجتماعی سپاه جهرم از  برپایی نمایشگاه پوسترهای مبارزه با اعتیاد و آسیبهای خانواده خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه پوسترهای شیطان پرستی و جنگ نرم، ایستگاه عکس خانواده و کودک، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی از کتاب‌های ترگل، خاطرات سفیر و ستاره‌ها چیدنی از دیگر برنامه های این هفته می‌باشد.

امید حریری با اشاره به آسیب های مختلف در خانواده و لزوم درمان این آسیبها از برپایی میز مشاوره ویژه خانواده در این هفته در خبر داد و گفت: برپایی کافه گفتگو ویژه دختران و مادران جوان با موضوع عفاف و حجاب، تجلیل از الگوهای برتر عفاف و حجاب شهرستانی قهرمان‌های ورزشی و نخبگان در راستای عفاف و حجاب، تجلیل از کسبه اصناف و بازاریان در راستای گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب، برپایی ایستگاه تبیین با موضوع عفاف حجاب در نقاط پرطردد شهرستان، ویژه برنامه ریحانه و طرح کرسی آزاد اندیشی با دعوت از جوانان و نخبگان شهرستانی، تجلیل از نویسندگان و هنرمندان در حوزه عفاف و حجاب نیز از دیگر برنامه های این هفته می باشد. 

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری های سازنده فرماندار ویژه شهرستان از عموم مردم ولایتی و دین دار شهرستان جهت شرکت در اجتماع بزرگ بانوان فاطمی روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه در محل باغ ملی رأس ساعت ۱۷ دعوت نمود. 
نام:
ایمیل:
* نظر: