شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۲۴:۱۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸
به مناسبت هفته عفاف و حجاب
به همت کانون بسیج فرهنگیان جهرم همایش روایت صعود بانوی ایرانی در تبدیل بحران به فرصت، در تالار علامه امینی، برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همایش تحلیلی « روایت صعود بانوی ایرانی در تبدیل بحران به فرصت» روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه همزمان با هفته عفاف و حجاب توسط کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان با دعوت از دکتر ابوذر یاسری، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) و مدیر گروه علمی بیانیه گام دوم انقلاب برگزار گردید.
دکتر یاسری گفت: هدف از اجرای این همایش علاوه بر تبیین دینی و مذهبی، موضوع عفاف و حجاب یک تبیین ملی است.

وی افزود: آگاهی دادن به بانوان از پروژه مبارزه با حجاب بانوان ایرانی توسط دشمن، به منظور تجزیه ایران بزرگ از دیگر محورهای موضوعی این همایش بود.
عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین(ع) در ادامه اظهار داشت:  بهترین روش در مواجهه با اقدامات دشمن نزدیک کردن قلوب و از بین بردن شکاف بین قشر خاکستری و قشر مذهبی و اجرای برنامه های وحدت آفرین است.

 دکتر یاسری عنوان داشت: در این راستا یکی از بهترین جلوه‌های میدانی و رسانه‌ای تالیف قلوب بر پایه ایستگاه چهارشنبه‌های طلایی، طرح دختران حاج قاسم، دختران انقلاب و یا فرشتگان آسمانی و دختران هانیه می باشد.

وی در ادامه این همایش به تاریخچه حجاب ایرانی و اصالت آن در سطح جهانی اشاره نمود و افزود: در واقع اقدامات رضاخانی در مواجهه با مقوله عفاف و حجاب مقابله با حجاب ایرانی بوده است نه حجاب اسلامی.

وی در پایان اضافه نمود: بانوان فرهیخته ایرانی و نوجوانان امروز می بایست با تکیه به توانمندی‌های داخلی و از بین بردن حس ناامیدی و  تبدیل بحران به فرصت‌ها حماسه آفرینی کنند.
برگزاری  همایش «روایت صعود بانوی ایرانی در تبدیل بحران به فرصت» در جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: