چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۴:۴۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
با حضور فرمانده هان حوزه ها، مدیران عقیدتی نظارت و مسئولین شعبه های نمایندگی در حوزه های مقاومت بسیج سپاه جهرم، برنامه های بسیج به ایشان ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه، برنامه های اجرایی قسمتهای روابط عمومی، عقیدتی، سیاسی، نظارت و تایید صلاحیت و تایید محتوا، با حضور فرمانده هان حوزه ها، مدیران عقیدتی نظارت و مسئولین شعبه های نمایندگی در حوزه های مقاومت،  به ایشان ابلاغ شد.

حجه الاسلام علی اصغر ظهرابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در این برنامه با قرائت حدیثی از امام صادق(ع) بر اهمیت عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تأکید نمود.
وی ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان و فرماندهان حوزه ها و اقشار بسیج طی سالهای گذشته در جهت اجرای برنامه های ابلاغی نمایندگی ولی فقیه، از ایشان خواست که در سال جدید نیز اهتمام و کوشش دوچندان داشته باشند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم اظهار داشت: یکی از برنامه های که در جهت صیانت فرهنگی از شجره طیبه بسیج به حوزه ها و اقشار بسیج ابلاغ می گردد تایید محتوای محصولات و برنامه های مختلف بسیج است.  
 وی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری برنامه های اعتقادی، معنوی و سیاسی در سطح بسیج و آگاهی بخشی نسبت به خطرات و مسائل ضد فرهنگی و صیانت بسیج و بسیجیان در مواجهه با مسائل ضد فرهنگی، انعکاس اخبار و فعالیتهای بسیج را از طریق ارتباط خوب با رسانه و فضای مجازی در جهت شناساندن فعالیتهای آن شجره طیبه به جامعه، مهم خواند.

حجه الاسلام ظهرابی بالابردن بینش سیاسی و توان تحلیل شرایط روز کشور، منطقه و جهان را از جمله وظایف مهم بسیج دانست که با اجرای هدفمند برنامه های سیاسی در پایگاه ها و حوزه های مقاومت، در جهت حفظ ارزشهای والای انقلاب مهم و اساسی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: