چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۱۱:۰۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
مدیر مرکز فضای مجازی بسیج شهرستان جهرم از آغاز به کار مدرسه سواد رسانه و هنرهای دیجیتال با هدف آموزش و توانمندسازی عموم افراد جامعه، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، مهدی سروش مدیر مرکز فضای مجازی بسیج این شهرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در جهرم، از آغاز بکار مدرسه‌ی تابستانه‌ی سواد رسانه و هنر های دیجیتال از نیمه دوم مرداد ماه، خبر داد.

مهدی سروش گفت: امروز افراد جامعه تحت تأثیر بمباران‌های رسانه‌ای قرار دارند و رسانه‌های عصر حاضر نقشی عمده در شکل‌گیری رفتار، عقاید، عواطف و به‌خصوص روابط فردی و اجتماعی بازی بازی می کنند. 

وی افزود: با توجه به گسترش ابزارها و رسانه‌های ارتباط جمعی و تنوع آن، لزوم برخورداری از دانش، سواد و علم استفاده از این ابزارها را بیش‌از پیش نمایان ساخته است. 
مدیر مرکز فضای مجازی بسیج جهرم با بیان این‌که در همین راستا و با توجه به هجمه ی رسانه‌ای که دشمنان ایران اسلامی به کشور و مردم ما وارد ساخته‌اند. بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای و آگاهی از شیوه‌های مقابله با این هجمه‌ها،  اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌است. بدین منظور و در راستای مأموریت‌های بسیج و مراکز فضای مجازی، آموزش سواد رسانه جهت عموم افراد جامعه در دستور کار قرار گرفته است. 

سروش ادامه داد: برپایی مدارس تابستانه سواد رسانه یکی از اقدامات این مرکز در آموزش و توانمندسازی آحاد مردم در زمینه سواد رسانه است. 

وی با اشاره به این‌که شرکت در این مدرسه برای عموم مردم آزاد و رایگان است تأکید کرد: افرادی که تمایل به حضور در این مدارس دارند تا ١٢ مرداد ماه از طریق آدرس.     https://savadrasane.com/madrese-savad نسبت‌ به نام‌نویسی اقدام کنند. 

سروش افزود: در این مدرسه که به مدت یک ماه برپا خواهد بود علاوه‌ بر مباحث سواد رسانه، آموزش خبرنویسی مقدماتی، نرم‌افزارهای موبایلی، عکاسی با موبایل و... آموزش داده خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: