پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
فرمانده سپاه شهرستان مهر:
فرمانده سپاه مهر خطاب به زائران راهیان نور: شما می بایست با دقت در وقایعی که در مناطق عملیاتی رخ داده و تفحص احوالات شهدای این مناطق که مظلوم واقع شده اند روایت گر سرگذشت شهدا باشید.

به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار علی گله داریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور که روز گذشته در حسینیه 12 امام شهر مهر برگزار شده بود اظهار داشت: امسال اولین کارون راهیان نور غرب و شمال غرب کشور با اعزام 75 نفر زائر انجام می شود و شما اولین زائرانی هستید که از شهرستان مهر به این مناطق اعزام می شوید و سعی کنید از لحظه، لحظه این سفر معنوی استفاده کنید و به یاد شهیدان باشید.

وی با بیان اینکه شما با روایت سرگذشت شهدا و ایثار و از خودگذشتگی آن ها که موجب عزت و سربلندی نظام مقدس اسلامی شده است، می توانید پیام آور شهیدان باشید تاکید کرد: شما می بایست با دقت در وقایعی که در مناطق عملیاتی رخ داده و تفحص احوالات شهدای این مناطق که مظلوم واقع شده اند روایتگر سرگذشت شهدا باشید.

این عضو شورای تامین تصریح کرد: با توجه به هجمه های تبلیغاتی و جنگ ترکیبی که علیه ملت ایران وجود دارد ممکن است جوانان ما متوجه عزت و سربلندی ایران اسلامی که حاصل خون شهداست نشوند و این مسئله نیاز به تبیین دارد.

سرهنگ دوم پاسدار علی گله داریان در صحبت های پایانی خود بیان داشت: توجه داشته باشید که شما با روایتگری خود و با زنده نگه داشتن یاد و هدف شهدا در مسیر حضرت زینت(س) و امام سجاد(ع) گام برمی دارید.

زائران شهدا، روایتگران سرگذشت شهدا هستند





نام:
ایمیل:
* نظر: