جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۹:۲۶
کد خبر: ۱۳۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر با صدور پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفتند.
به گزارش تنویر بمناسبت 17مرداد روز خبرنگار، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر با صدور پیامی، این روز را به آحاد خبرنگاران رسانه های جمعی  تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم اللّٰه الرّحمٰن الرّحیم

هفدهم مرداد روز پاسداشت مجاهدت و تلاش های خبرنگارانی است که با ایثار وصف ناپذیر خویش، آگاهی و روشنایی را به جامعه هدیه می کنند.
خبرنگاران طلایه داران راستین خدمت به عرصه اطلاع رسانی بوده و حفاظت از مرزهای فکری در جنگ ترکیبی گسترده‌ای که دشمنان انقلاب اسلامی علیه کشور عزیزمان ایران به راه انداخته‌اند از وظایف خطیر خبرنگاران متعهد و امانت‌دار است تا با قلم خود از انحراف افکار جلوگیری کنند و مانند امام حسین علیه‌السّلام در راه روشن شدن حقیقت تا پای جان تلاش می‌کنند.
هفدهم مرداد که مصادف با شهادت مظلومانه و غریبانه خبرنگار شهید صارمی است؛فرصتی شایسته در پاسداشت مقام و منزلت خبرنگارانی است که دفاع از آرمان ها و منافع ملی کشور را مشی خود قرار داده اند.
روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران بویژه خبرنگاران فهیم ،دلسوزو پرتلاش شهرستان مهر و همه فعالان و زحمت‌کشان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده‌و برای این مجاهدان بی ادعا ،آرزوی سلامتی و سرافرازی از درگاه حضرت احدیت را دارم.

پیام تبریک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مهر به مناسبت روز خبرنگار

نام:
ایمیل:
* نظر: