پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۸:۵۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
فرمانده حوزه مقاومت الزهرا(س) جهرم خبر داد:
زینب یزدانبخش گفت: استقبال خواهران بسیجی این حوزه مقاومت بسیار چشمگیر و نسبت به سال گذشته رشد بیش از پنجاه درصدی داشته است.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، مسابقات قرآن مرحله حوزه ای با شرکت ۳۰۰ بسیجی در مقاطع سنی مختلف، در رشته های متنوع، روز چهارشنبه اول شهریور ماه در حسینیه کوثر و حسینیه مسجد الزهرا (س)، برگزار شد. 
خانم زینب یزدانبخش، فرمانده حوزه مقاومت الزهرا(س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج جهرم، اظهار داشت: استقبال خواهران بسیجی این حوزه مقاومت بسیار چشمگیر و نسبت به سال گذشته رشد بیش از پنجاه درصدی داشته است.
 
وی افزود: ثبت نام کنندگان در مسابقات امسال حدود ۷۰۰ نفر از خواهران بسیجی حوزه مقاومت الزهرا (س) می باشند که در سه مرحله حوزه ای، ناحیه ای و کشوری حضور خواهند داشت. 

خانم یزدانبخش با تأکید بر شرکت بیش از سیصد نفر از بسیجیان این حوزه مقاومت در مقاطع سنی نونهال، نوجوان، جوانان، میانسال و بزرگسالان در مرحله حوزه ای، بیان داشت: بیش از ۳۵۰ نفر هم در مراحل ناحیه ای و کشوری با دیگر متسابقین به رقابت خواهند پرداخت. 
وی با اشاره به تنوع رشته های مختلف از جمله حفظ ۳ و ۵ جزء، حفظ و مفاهیم سوره ملک، ترتیل ۴ سوره، حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ سوره، حفظ ۱جز، حفظ ۵ و ۱۰ آیه، صحت قرائت نماز، حفظ دعای فرج، اذان، صحیح خوانی ۱۰ و۲۰ سوره، باعث استقبال خواهران از این مسابقات شده است. 

فرمانده حوزه مقاومت الزهرا(س) افزود: نفرات برتر برخی از رشته ها در مرحله ناحیه ای شرکت خواهند کرد و برخی از رشته ها هم فقط مرحله حوزه ای داشته است.
وی در پایان افزود: حضور پرشور بسیجیان و خانواده های ایشان، شاهد بر کلام رهبری عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله) است که فرمودند: اعتقاد و معنویت در جامعه نسبت به سال های گذشته بین مردم بیشتر شده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر: