جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۳۸:۴۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت فاطمه معصومه (س)
خانم مصلی نژاد گفت: با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و لزوم تهیه کیف و لوازم التحریر، این حوزه مقاومت بر آن شد تا قسمتی از دغدغه دانش آموزان نیازمند و خانواده هایشان را با تهیه این وسایل، برطرف نماید.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت فاطمه معصومه (س) و گروه جهادی شهیده معصومه زارعیان، ۲۳۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۶۲۰ میلیون ریال توسط خیرین، مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان، خریداری شد.
خانم مصلی نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت فاطمه معصومه (س) جهرم در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند، جهت تهیه کیف و لوازم التحریر، این حوزه مقاومت بر آن شد تا قسمتی از دغدغه دانش آموزان نیازمند و خانواده هایشان را با تهیه این وسایل، برطرف نماید.

وی ضمن تقدیر از همکاری خیرین، مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان در کمک به برگزاری این رزمایش، افزود: لوازم التحریر شامل کیف، دفتر فنری، دفتر نقاشی، مداد و مداد پاک کن، مداد تراش، شابلون ژله ای، مداد رنگی، جامدادی، به ارزش دو میلیون و هشتصد هزار ریال می باشد که در مقاطع اول تا ششم ابتدایی و مقطع  دبیرستان،  در مدارس شهر و روستا، توزیع می شود. 
نام:
ایمیل:
* نظر: