پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۴۲:۱۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
با شرکت ۲۲۰ بسیجی پایگاه امام حسین(ع) جهرم
مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای امنیت، در هفته دفاع مقدس، در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان بین بسیجیان پایگاه نمونه کشوری امام حسین(ع) این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم، مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای امنیت، در هفته دفاع مقدس، در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان بین بسیجیان پایگاه نمونه کشوری امام حسین(ع) این شهرستان برگزار گردید.

مسعود گواهیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت:  این مسابقات در سالن ورزشی امام حسن مجتبی(ع) برگزار که با استقبال خوب بسیجیان مسجد، همراه بود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۲۲۰ ورزشکار بسیجی در قالب ۲۴ تیم در سه رده سنی نونهالان،  نوجوانان و بزرگسالان، به رقابت پرداختند که در پایان تیم امام حسین‹ع› در مقطع نونهالان، تیم حضرت عبدالله‹ع› در مقطع نوجوانان و تیم شهید دانیال رضازاده در مقطع بزرگسالان به مقام قهرمانی دست یافتند.

  گواهیان گفت: همچنین تیم حضرت مهدی‹عج› در مقطع نونهالان، تیم امام کاظم‹ع› در مقطع نوجوانان و تیم شهید رسول دوست‌محمدی به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

گفتنی است در پایان این مسابقات با حضور سرهنگ دوم احسان مصلی نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان‹عج›، فرمانده گردان امام حسین‹ع›، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جهرم و مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان کاپ و لوح قهرمانی و تمامی تیمهای شرکت کننده هدیه اهداء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: