کد خبر: ۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس در همایش شهید سیده طاهره هاشمی عنوان کرد :
از خداوند بخواهیم که عبودیت و بندگی که در طول یک ماه به دست آورده ایم را بتوانیم در طول سال داشته باشیم و این فضا را به دیگران نیز تعمیم بدهیم .

به گزارش خبرنگار پیام زینب (س) - همایش شهید سیده طاهره هاشمی با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت سپاه فجر فارس و مسئولین دفاتر بسیج خواهران نواحی استان برگزار شد. خواهر علیمحمدی مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس در افتتاحیه همایش ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین ،  عید بندگی خدا، عید فطر را تبریک گفت و اظهار داشت از خداوند بخواهیم که عبودیت و بندگی که در طول یک ماه به دست آورده ایم را بتوانیم در طول سال داشته باشیم و این فضا را به دیگران نیز تعمیم بدهیم .

علیمحمدی در ادامه از زحمات سال گذشته خواهران تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با توسل به ائمه اطهار ( علیهم السلام ) بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و در انجام خدمات در آینده موفق باشیم.

وی افزود : خدمات زنان در هشت سال دفاع مقدس و تربیت فرزندان نسل دوم و سوم انقلاب و بالاخص دفاع فرهنگی زنان و دختران بسیجی در برابر سناریوهای رنگارنگ امپریالیسم فرهنگی غرب، روحی دوباره بر کالبد زنده و پویای جامعه ایران دمید؛ حقیقتاً بسیج خواهران را می­ توان موتور حرکت اجتماعی و سیاسی زنان ایران دانست.

وجود چند میلیون زن و دختر بسیجی در دانشگاه­ ها، ادارات، کارخانجات، حوزه­ های علمیه و به­ خصوص در مدارس ، چتر گسترده­ ای از فرهنگ انقلابی و دینی را در سرتاسر کشور باز نموده است.

چنین تشکل عظیمی طی سه دهه گذشته، خدمات ارزشمندی از خود به جای گذاشته است. بسیج مثل خود انقلاب از آیات الهی است.

مشارکت زنان بسیجی در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی از  سابقه  تاریخی 30 سال برخوردار می باشد که اوج تبلور آن در هشت سال دفاع مقدس بوده و درقالب فعالیت­ های پشتیبانی جبهه، به­ عهده گرفتن مسئولیت زندگی برای حضور بی­ دغدغه همسران در جبهه­ ها و بالاخص حضور مستقیم در مناطق جنگی و عملیاتی به ­منظور امداد رسانی یا حتی نبرد با دشمن تحقق یافته است، پس از جنگ نقش ­آفرینی زنان بسیجی از مرحله دفاع در برابر تهدیدات سخت تا مقابله فکری و فرهنگی درقبال تهدیدات نرم تغییر یافت، مشارکت جدی در عرصه ­های سیاسی و به­ دنبال آن فعالیت­ های سازندگی پس از جنگ بالاخص در حوزه­ های بهداشت و درمان و مهمتر از آن مباحث فرهنگی در زمینه ترویج احکام و مبانی اعتقادی اسلام، ترویج عفاف و حجاب و سایر مباحث ارزشی، بزرگداشت حماسه دفاع مقدس و سایر موضوعات مرتبط با ارزش­ های اسلام و انقلاب چشمگیر است، به­ فضل خداوند تشکل بسیج در همه اقشار از جمله دانشجویان، دانش­ آموزان، فرهنگیان، کارمندان، بسیج محلات و ... فعال بوده و خیل عظیمی از بانوان در قالب بسیجی در زمینه ­های متعدد فعال  است      .

مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس افزود : شاءالله به لطف خداوند متعال و عنایات حضرات معصومین ( علیهم السلام ) و برکات خون شهدا ، یاری گر ما باشند . از خداوند متعال می خواهیم که ما را در راه اعتلای دین و ترویج تفکر ناب انقلاب اسلامی توفیق روز افزون عنایت فرماید.

علیمحمدی برگزاری این همایش را به بنا به سیاست های کلان سازمان بسیج مستضعفین دانست و تصریح کرد فرماندهان حوزه های مقاومت باید توانمندی بالایی جهت فرماندهی رده های مختلف داشته باشند. 

انتهای متن / 224224

نام:
ایمیل:
* نظر: