شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۲۷:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی
فرمانده بسیج دانش‌آموزی حضرت فاطمه معصومه (س)جهرم گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی همزمان با سراسر کشور با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در مدارس جهرم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج جهرم، خانم مصلی نژاد، فرمانده بسیج دانش آموزی دختران جهرم در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: برنامه های بزرگداشت هفته بسیج  دانش آموزی همزمان با سراسر کشور با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مدارس شهرستان، برگزار خواهد شد.

سرکار خانم مصلی نژاد گفت: قبل از آغاز هفته بسیج دانش آموزی که هر ساله از هشتم آبان ماه، سالروز شهادت شهید حسین فهمیده آغاز میگردد، چندین برنامه از قبیل گلباران قبور شهدا، نشست مطالبه گری از مسئولین آموزش و پرورش و یادواره شهدای دانش آموزی، برگزار شد.
مصلی نژاد گفت: برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای دانش‌آموز، برگزاری برنامه های مختلف ورزشی، دیدار با امام جمعه و مسئولین شهرستان با حضور اعضای شورای بسیج دانش آموزی از دیگر برنامه های این هفته می باشد. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در ادامه از برگزاری اردوهای علمی و راهیان پیشرفت در شهر شیراز و شهرک صنعتی شهرستان جهرم خبر داد و افزود: با حضور مسئولین آموزش و پرورش با خانواده های دانش آموزان بسیجی نیز دیدار خواهد شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دختران جهرم با اشاره به روز ۱۳ آبان، روز مقاومت و استکبار ستیزی' و اینکه مهم ترین برنامه هفته بسیج دانش آموزی حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی در ذات و جوهره انقلاب اسلامی است و آگاه کردن دانش آموزان با رخداد ها و وقایعی که در 13 آبان های تاریخ معاصر رخ داده و نیز آگاهی بخشی به این قشر در مورد فضاسازی استکبار بر علیه انقلاب اسلامی ایران، از مهمترین برنامه های این هفته است.


نام:
ایمیل:
* نظر: