شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۱۴:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
فرمانده بسیج دانش‌آموزی امام صادق (ع)جهرم گفت: ۴۵ عنوان برنامه‌ بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی همزمان با سراسر کشور با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در مدارس جهرم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج جهرم، محمد جواد مصلی نژاد، فرمانده بسیج دانش آموزی پسران جهرم در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت هفته بسیج  دانش آموزی همزمان با سراسر کشور با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مدارس شهرستان، برگزار خواهد شد.

محمد جواد مصلی نژاد گفت: . دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، حضور ۱۰۰۰ دانش آموز در سینما، اجرای صبحگاه دانش آموزی، برگزاری دوره مهدویت در مدارس، برگزاری یادواره شهدا در مدارس، اجرای سرود در سطح شهر، مسابقه نقاشی با موضوع قدس و شهدای غزه، اجرای جنگ شادی، بازدید از موزه شهرستان جهرم، اردوی راهیان پیشرفت، فضا سازی و نصب بنر در سطح شهر، طرح استکبار ستیزی در مدارس پسرانه از جمله برنامه های این هفته می باشد.

مصلی نژاد در ادامه بیان داشت: برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی، حضور در نماز جمعه و مشارکت در اذان و اقامه و بیانیه توسط دانش آموزان، اجرای مسابقات ورزشی، ساخت مستند شهدای دانش آموز، برگزاری  دوره نقاشی و رنگ آمیزی، کرسی آزاد اندیشی در مدارس جهرم، برنامه خبرنگار شو، تهیه و توزیع بسته لوازم التحریر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، گلباران قبور شهدا، حضور دانش آموزان در دوره نجوم و رصد خانه جهرم، اجرای جنگ بزرگ شادی، تأسیس موسسه مهدویت و امام شناسی، برگزاری مسابقات مختلف مجازی، برنامه آبروی محله با محوریت شهدای دانش آموز دیدار با امام جمعه و مسئولین شهرستان با حضور اعضای شورای بسیج دانش آموزی از دیگر برنامه های این هفته می باشد. 

فرمانده بسیج دانش‌آموزی پسران جهرم با اشاره به روز ۱۳ آبان، روز مقاومت و استکبار ستیزی' و اینکه مهم ترین برنامه هفته بسیج دانش آموزی حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی در ذات و جوهره انقلاب اسلامی است و آگاه کردن دانش آموزان با رخداد ها و وقایعی که در 13 آبان تاریخ معاصر رخ داده و نیز آگاهی بخشی به این قشر در مورد فضاسازی استکبار بر علیه انقلاب اسلامی ایران، از مهمترین برنامه های این هفته است.


نام:
ایمیل:
* نظر: