چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۰۵:۴۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
فرمانده سپاه جهرم در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد:
طالبی از برگزاری ۱۰۵ برنامه در طول هفته بزرگداشت بسیج در این شهرستان خبر داد که ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم، ناصر طالبی شامگاه پنجشنبه (۲۵ آبان) در نشست با خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: «بسیج امید ملت ایران» شعار هفته بسیج امسال است که از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا پنجم آذر ماه ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم از برگزاری ۱۰۵ برنامه در طول هفته بزرگداشت بسیج در این شهرستان خبر داد که ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

وی با اشاره به پیشگامی جهرم در بزرگداشت هفته بسیج، عنوان کرد: بیش از ۵۰ عنوان برنامه های شاخص بیش در طول هفته بسیج برگزار می‌شود که از جمله آن چهار یادواره شهدا است.

طالبی برگزاری ۱۰ ویژه برنامه «آبروی محله» در راستای بزرگداشت شهدای دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه به همت پایگاه های مقاومت بسیج در محله های مختلف برگزار می شود.

رزمایش «جهادگران فاطمی» برنامه دیگری بود که فرمانده سپاه ناحیه جهرم به آن اشاره کرد و گفت: این برنامه در اولین روز از هفته بسیج با حضور ۴۰ گروه جهادی در امامزاده حسین(ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی تعدادی از گروه های جهادی جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم شهرستان جهرم اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم همچنین اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور در قالب چهار دستگاه اتوبوس، برگزاری همایش «اقتدار بسیج» با حضور چند هزار نفری بسیجیان در مصلی جمعه، حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس در اجتماع بسیجیان، دیدار بسیجیان با امام جمعه و برگزاری همایش بسیج ادارات را ازدیگر برنامه های بزرگداشت هفته بسیج در جهرم عنوان کرد.

به گفته وی، برگزاری اردوهای پیشرفت در قالب کاروان های مختلف بسیج دانش آموزی، دانشجویی و محلات، برگزاری همایش پیشکسوتان بسیج، برنامه «میقات الصالحین»، گلباران قبور شهدا، گردهمایی فرهنگیان بسیجی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در رشته های مختلف ویژه بسیجیان و تجلیل از بسیجیان مدال آور در سطح ملی و بین المللی دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان جهرم است.

طالبی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در این هفته گفت: این پروژه ها شامل چند سوله ورزشی در حوزه امام سجاد(ع) حیدرآباد،آغاز به ساخت ۲ پایگاه و حوزه فاطمه الزهرا(س) و همچنین سالن انبار مهمات گردان امنیتی امام علی(ع) است.

وی پویش حمایت از مردم غزه در فضای مجازی و حقیقی با حضور گسترده بسیجیان را برنامه دیگر هفته بسیج در جهرم برشمرد که در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه فلسطین انجام می شود.

 فرمانده سپاه ناحیه جهرم با تاکید بر نقش و جایگاه بسیج در سطح جامعه، عنوان کرد: بسیج همواره و در همه میادین پای کار بوده و در بحث محرومیت زدایی هر جا بسیجیان حضور داشته اند منشأ خدمت به مردم به ویژه اقشار محروم جامعه شده اند.

طالبی همچنین به لزوم پوشش برنامه های هفته بسیج توسط رسانه ها اشاره کرد و گفت: یکی از معیارهای بالندگی هر جامعه میزان برخورداری از رسانه ها و جراید بوده و تلاش کردن در این عرصه یک فرصت بسیار مغتنم است.

 وی بیان کرد: چنانچه جهت دهی افکارعمومی به شکل صحیح انجام شود به قطع بسیار راهشگا است چرا که رسانه ها پل ارتباطی مردم و مدیران هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: