يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۷:۴۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
در پنجمین روز از هفته مبارک بسیج
حجت‌الاسلام سید جواد صحرائیان مسئول تعلیم و تربیت سپاه جهرم گفت: یکصد حلقه صالحین از پایگاهها و اقشار مختلف بسیج جهرم، با حضور در میعادگاه نمازجمعه، برنامه میقان صالحین را اجرا نمودند.
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم، یکصد حلقه تربیتی صالحین از پایگاههای مقاومت بسیج و اقشار، با حضور در میعادگاه نماز جمعه، برنامه میقات صالحین را در پنجمین روز از هفته بسیج، برگزار نمودند. 

حجت‌الاسلام سید جواد صحرائیان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه جهرم با اعلام این خبر، افزود: حلقات صالحین بسیجیان در سنین مختلف و با تنوع قشری در پایگاههای مقاومت در طول سال برگزار میگردد. 

وی هدف از برگزاری حلقات صالحین در سطح بسیج را کادر سازی و پرورش نیروهای معتقد، توانمند و پایبند به آرمان های بلند امام راحله عظیم الشأن، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر دانست. 

حجت الاسلام صحرائیان با اشاره به تنوع قشری در بسیج بیان داشت: بسیجیان در پایگاههای مقاومت بر اساس سن و تخصص در حلقات صالحین سازماندهی میشوند. 
مسئول تعلیم و تربیت سپاه جهرم در ادامه گفت: برنامه میقات صالحین در پنجمین روز از هفته مبارک بسیج،از برنامه های محوری این هفته می باشد که با حضور حلقات صالحین پایگاههای مقاومت بسیج محلات، و اقشار مختلف جامعه پزشکی، اصناف و کارگری، دانش آموزی و دانشجویی، بسیج خواهران و ... در تمامی کالاهای نمازجمعه شهرستان جهرم و بخش های تابعه، برگزار میشود. 
نام:
ایمیل:
* نظر: