شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۹:۰۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
در ششمین روز از هفته مبارک بسیج
همزمان با ششمین روز از هفته مبارک بسیج، جمعی از پرسنل سپاه جهرم و فرهنگیان عضو کانون بسیج فرهنگیان، با حضور در مرکز انتقال خون جهرم، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم ، امروز شنبه(۳آذر)، همزمان با شروع ششمین روز از هفته مبارک بسیج، جمعی از پرسنل سپاه و فرهنگیان عضو کانون بسیج فرهنگیان جهرم با حضور در مرکز انتقال خون این شهرستان پانزده هزار سی سی خون خود را اهدا کردند.

فرمانده سپاه جهرم در حاشیه برنامه اهدا خون پرسنل این نهاد، اظهار کرد: در این اقدام خداپسندانه تعداد ۳۳ نفر از پرسنل و کارکنان سپاه ناحیه جهرم و اعضای کانون بسیج فرهنگیان با حضور در مرکز انتقال خون این شهرستان با اهدا خون خود به کمک افراد نیازمند شتافتند.
ناصر طالبی افزود: اهداکنندگان خون به‌عنوان پیشتازان عرصه سلامت و انسان‌هایی نیک اندیش و خداجو هستند که با اینگونه اقدامات خداپسندانه نقش موثری در تامین و ارتقا سلامت جامعه دارند.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اهداف این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم درخواست کرد با توجه به نیاز سازمان انتقال خون به این مهم، مردم با اهدای خون خود قدمی در راستای کمک به بیماران نیازمند بردارند.
طالبی بیان کرد: اهدای خون نیاز همیشگی برای سلامت جامعه است و این مسئله همواره در طول سال و مناسبت‌های مختلف توسط پرسنل و کارکنان سپاه و بسیجیان جان بر کف شهرستان جهرم انجام می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: