چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۴:۳۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
به مناسبت روز قانون اساسی و سالروز تشکیل بسیج حقوقدانان
با حضور ۱۰ نفر از وکلا و حقوقدانان بسیجی، میز خدمت حقوقدانان با ارائه مشاوره با موضوعات حقوقی،مالی، دعاوی کیفری، مشاوره خانواده و .... در حاشیه برگزاری نمازجمعه شهرستان جهرم، برپا گردید.
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم، با حضور ۱۰ نفر از وکلا و حقوقدانان بسیجی، میز خدمت حقوقدانان با ارائه مشاوره با موضوعات حقوقی،مالی، دعاوی کیفری، مشاوره خانواده و .... در حاشیه برگزاری نمازجمعه شهرستان جهرم، برپا گردید. 

سرهنگ دوم پاسدار احسان مصلی نژاد مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرستان جهرم در حاشیه برپایی این میز خدمت اظهار داشت: با همکاری خوب مسئولین ستاد اقامه نماز، به مناسبت روز قانون اساسی و تشکیل بسیج حقوقدانان، این میز خدمت برپا گردید. 

وی ضمن اشاره به اهمیت مشاوره های حقوقی و لزوم آگاهی مردم قبل از مراجعه به دادگاه و طرح دعوی های حقوقی و کیفری و ... بیان داشت: بسیج حقوقدانان شهرستان جهرم با ارائه خدمات متنوع در زمینه های مشاوره حقوقی، کیفری، مشاوره خانواده، مالی و ... به بسیجیان و ایثارگران شهرستان جهرم، در طول سال خدمات ارائه می‌کند. 
احسان مصلی نژاد ضمن تقدیر از حضور وکلا و حقوقدانان بسیجی در برپایی این میز خدمت، دسترسی سریع و آسان به متون قانون و اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان را از مزایای برپایی این برنامه دانست. 

وی در پایان ضمن تبریک دوازدهم آذرماه که در تقویم ملی به عنوان روز قانون اساسی(تصویب قانون اساسی) و تشکیل بسیج حقوقدانان نامگذاری شده، از اجرای برنامه های متنوع با رویکرد آموزشی و فرهنگی به وسیله کانون بسیج حقوقدانان شهرستان جهرم خبر داد که از رسانه رسمی خبرگزاری بسیج، به اطلاع عموم مردم، خواهد رسید.  

نام:
ایمیل:
* نظر: