شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۳۶:۰۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ طالبی گفت: پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه رأس ساعت ۱۵٫۳۰ از میدان مصلی، در شهرستان جهرم مورد استقبال و تشییع اقشار مختلف مردم، قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم، در ایام فاطمیه، شهرستان جهرم میزبان شهید گمنام تازه تفحص شده می باشد.

سرهنگ ناصر طالبی فرمانده سپاه جهرم در گفتگو با خبرنگاران از تشییع شهید گمنام تازه تفحص شده به مدت  ۴ روز در سطح شهرستان و بخش های تابعه خبر داد.
وی از ورود شهید در روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه به شهرستان و تشییع آن در بخش کردیان خبر داد و گفت: مدارس بخش کردیان از صبح چهارشنبه میزبان یادگار دوران دفاع مقدس خواهند بود.
فرمانده سپاه جهرم از برگزاری مراسم تشییع عمومی شهید گمنام، روز چهارشنبه ۲۲آذر، رأس ساعت ۱۵٫۳۰ از میدان مصلی به سمت مصلای نمازجمعه شهر جهرم خبر داد و از عموم مردم شهیدپرور و اقشار مختلف به پاس بزرگداشت این لاله گلگون کفن، دعوت به عمل آورد.
سرهنگ طالبی با اشاره به مقارن شدن ورود این شهید گرانقدر به شهرستان جهرم با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)، بیان داشت: برگزاری یادواره شهدای بسیج مهندسین در تالار علامه امینی با حضور پیکر مطهر شهید در تالار علامه امینی برگزار خواهد شد.
وی افزود: صبح پنجشنبه بخش مرکزی و عصر همان روز بخش سیمکان میزبان این شهید مطهر می باشند.

فرمانده سپاه جهرم از تشییع پیکر مطهر شهید روز جمعه و شنبه در مصلای نمازجمعه بخش کردیان، اداره زندان و با همکاری مدیریت محترم اداره کل آموزش و پرورش شهرستان در تعدادی از مدارس شهرستان جهرم خبر داد و گفت: با حضور این شهید خوشنام، ایام فاطمیه در سطح شهرستان رنگ و بوی جهاد و شهادت گرفته است.



نام:
ایمیل:
* نظر: