يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۲۸:۵۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ طالبی گفت: اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان دختر و پسر جهرمی مقطع متوسطه اول و دوم، در تیپ نیرو مخصوص ۳۳ المهدی (عج) در قالب اردوی راهیان پیشرفت، به مدت هشت روز، برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم، سرهنگ ناصر طالبی فرمانده سپاه جهرم، از برگزاری اردوی عملی درس آمادگی دفاعی ۴ هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم در قالب اردوی راهیان پیشرفت، طی هشت روز در تیپ نیرو مخصوص ۳۳ المهدی(عج)، خبر داد. 

سرهنگ طالبی گفت: با همکاری بین ناحیه مقاومت سپاه، اداره آموزش و پرورش، شهرداری جهرم و با میزبانی تیپ نیرو مخصوص ۳۳المهدی عج این برنامه ابتکاری که میتواند الگویی برای سایر نقاط کشور نیز باشد،  به خوبی هر چه تمام تر برگزار شد. 

وی ضمن تقدیر از همکاری مجریان این برنامه بخصوص حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی، پاسداران سپاه جهرم، معلمان و مدیران مدارس و فرماندهی و کارکنان تیپ نیرو مخصوص المهدی (عج)، اظهار داشت: با نظرسنجیی که از دانش آموزان به عمل آمد، بیش از ۹۰ درصد از برگزاری این برنامه، رضایت داشتند. 

فرمانده سپاه جهرم گفت: این اردوی عملی با زیارت قبر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس آرمیده در یگان المهدی (عج) آغاز، در ادامه با روایتگری از سیره شهدا برنامه ادامه می یافت. 
وی افزود: در ادامه دانش آموزان با حضور در میدان صبحگاه، از تجهیزات و ادوات موجود در این یگان بازدید و با نحوه استفاده آنها با عنوان درس اسلحه شناسی، آشنا می شدند. 
سرهنگ طالبی بیان داشت: اجرای مانور موتورسواری، نحوه سلاح کشی و برگزاری کلاس پدافند غیر عامل به همراه برپایی کلاس جهاد تبیین در محیطی آزاد و مفرح، از دیگر برنامه های اجرایی اردوی عملی آمادگی دفاعی مدارس بود. 

وی در پایان هدف از اجرای این برنامه را، آشنایی نسل آینده ساز کشور با با توانمندی های نیروهای مسلح در برقراری امنیت کشور، ایجاد وحدت و همدلی با نیروهای حافظ امنیت، ایجاد حس اقتدار و خودکفایی در دانش آموزان در مقوله نظامی و ... دانست 
نام:
ایمیل:
* نظر: