يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۳:۰۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
با شرکت ۴۰ گروه سرود
هفتمین جشنواره سرود بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) جهرم در ایام الله دهه مبارک فجر همزمان با جشنهای اعیاد شعبانیه، با حضور ۴۰ گروه سرود از پایگاه امام حسین(ع)، پایگاه های مقاومت بسیج و مدارس سطح شهر جهرم، به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم، چهل گروه سرود طی پنج شب، در هفتمین جشنواره سرود فجر بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسین (ع) جهرم، که به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد، به رقابت خواهند پرداخت.

مسعود گواهیان فرمانده پایگاه امام حسین (ع) در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و جشن های اعیاد شعبانیه، هفتمین جشنواره سرود بسیجیان پایگاه امام حسین ع با شرکت حدود ۹۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه در قالب ۱۵ گروه سرود و ۲۵ گروه سرود نیز از پایگاههای مقاومت بسیج و مدارس شهرستان جهرم، طی پنج شب در مسجد امام حسین(ع) کوی کوشکک، به رقابت می پردازند.
وی افزود: از جذابیت‌ها و نوآوری های امسال این جشنواره، اجرای گروههای سرود دختران بسیجی و دانش آموزان دختر با رعایت قوانین و ضوابط شرعی می باشد که برای اولین بار در سطح شهرستان اجرا میشود.
فرمانده پایگاه امام حسین (ع) در ادامه ضمن تشکر از همکاری ناحیه مقاومت بسیج، اداره آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر در برگزاری این رویداد بزرگ، بیان داشت: از جذابیت‌های جشنواره سرود امسال به صورت شهرستانی برگزار شدن این رویداد به میزبانی پایگاه امام حسین(ع) می باشد که میتواند مخاطبین بسیاری را همزمان با جشن های اعیاد شعبانیه، جذب مسجد کند.
وی هدف از برگزاری این رویداد را جذب نونهالان و نوجوانان به مسجد عنوان داشت و افزود: برنامه های فرهنگی باید با کیفیت و جذابیت بالایی برگزار شود تا در عرصه جنگ نرم فرهنگی بتوان بر توطئه های دشمنان فائق آمد.
گواهیان ضمن تاکید بر اجرای سرودهایی با مضامین انقلابی، اعتقادی و ... در این جشنواره، عنوان داشت: به گروههای برتر سرود در این دوره از رقابتها هدایای ارزنده ای تعلق می گیرد.
وی شاخصه های انتخاب بهترین اجراها را تکخوانی برتر، جمع خوانی برتر، ابتکار برتر، استفاده از لباس و طرح های برتر و ... عنوان کرد.

مسجد امام حسین(ع) با قدمتی بیش از ۴۰۰ سال در کوی کوشکک از بخش مرکزی شهرستان جهرم واقع شده است.



نام:
ایمیل:
* نظر: