کد خبر: ۱۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
صادق زاده
همه برکات قم، حضور علما و مراجع و تبلیغ شیعه، همه ی فعالیت های دینی و مذهبی که در قم انجام می شود به برکت وجود نازنین حضرت معصومه (س) است.

به گزارش خبرنگار پیام زینب(س) از داراب – مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در محل پایگاه حضرت معصومه(س) حوزه خواهران داراب برگزار شد.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه مداحی و مولودی خوانی و سخنرانی جناب سرهنگ صادق زاده، خواهران شرکت کننده با کیک تولد و آش تهیه شده در پایگاه پذیرایی شدند و جمعی از خواهران فعال حلقه های شجره طیبه صالحین و دختران محجبه مورد تشویق قرار گرفتند. جناب سرهنگ صادق زاده در سخنان خود به تشریح شخصیت والای علمی و دینی حضرت معصومه (س) پرداخته و گفتند:امام رضا(ع) فرموده اند هرکس فاطمه معصومه (س) را در قم زیارت کند مثل این است که مرا زیارت کرده است. همه برکات قم، حضور علما و مراجع و تبلیغ شیعه، همه فعالیت های دینی و مذهبی که در قم انجام می شود به برکت وجود نازنین حضرت معصومه (س) است. اما خواهران عزیز توجه داشته باشند که برگزاری جلسات جشن خوب است و برای بانیان این گونه مراسم ثواب زیادی می نویسند ولی باید دید که حضرت معصومه (س) چه کرد که به این مقام رسید؟ چگونه ایشان در حد معصومه شدن پیش رفتند؟ علامه طباطبایی هر روز ماه رمضان به حرم حضرت معصومه (س) می آمدند اول بوسه به ضریح مطهر می زدند و بعد افطار می کردند و می فرمودند: هر شب باید افطار با بوسه بر ضریح حضرت معصومه(س) باشد. بزرگانی از قم همچون ملاصدرا وقتی به یک مشکلی برخورد می کردند از اطراف کوه های قم پایین می آمدند و به حرم حضرت معصومه (س) می آمدند و دو رکعت نماز می خواندند و متوسل به حضرت می شدند و بعد حاجت می گرفتند. آیت الله بهجت هر روز می آمدند از 10 متری روبروی ضریح می ایستادند دعا می کردند و زیارت می خواندند به گوشه ای توجه می کردند و بعد می رفتند. انشاءالله که خواهران ما بتوانند فاطمه معصومه (س) را در زندگی خود الگو قرار دهند.

انتهای متن/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: