کد خبر: ۱۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۹
فرمانده سپاه ناحیه داراب در جشن میلاد حضرت معصومه (س) :
دو بانو در تاریخ اسلام است که صاحب زیارتنامه مستقل هستند و آن هم یکی حضرت زهرا(سلام ا... علیها) و دیگری حضرت معصومه(سلام ا... علیها) می باشند.

به گزارش خبرنگار پیام زینب (س) از شهرستان لامرد - همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(سلام ا... علیها) به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران و پایگاه های تابعه مراسم جشنی در کانون شهید عامری برگزار شد.

در این مـراسم جنـاب سرهنگ زائــری نژاد فـــرمانده ناحــیه به بیــان وجه تشــابهات حضرت معصومه (سلام ا... علیها)  با حضرت فاطمه (سلام ا... علیها) پرداخت و گفت دو بانو در تاریخ اسلام است که صاحب زیارتنامه مستقل هستند و آن هم یکی حضرت زهرا(سلام ا... علیها) و دیگری حضرت معصومه(سلام ا... علیها) می باشند.

وی در ادامه گفت : همان جمله معروفی که پیامبر (ص) در وصف حضرت زهرا(سلام ا... علیها) می فرمودند : ( فداها ابوها ) همان جمله را نیز حضرت امام موسی کاظم(علیه السلام) در توصیف حضرت معصومه(سلام ا... علیها) بیان می کردند .

در این مراسم برنامه های مختلفی از قبیل سرود ، مداحی اجرا و بیانیه روز دختر نیز قرائت شد و در پایان به 10 نفر از دختران نخبه صالحین هدایایی اهداء گردید.

{$sepehr_album_388}

انتهای متن / 224224
نام:
ایمیل:
* نظر: