کد خبر: ۱۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
سرهنگ شیبانی:
امسال برنامه های هفته دفاع مقدس پر شور تر از گذشته در شهرستان استهبان برگزار می شود.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان گفت: هفته‌ی دفاع مقدس فرصت خوبی است تا نسل جدید را با فرهنگ دفاع مقدس که در واقع، فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت است، آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار تنویر در استهبان، سرهنگ محمد علی شیبانی در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس گفت: تلاش خواهیم کرد در هفته‌ی دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های مناسب، گوشه‌ای از جان‌فشانی‌های دوران دفاع مقدس را به تصویر بکشانیم.

وی افزود: هدف از اجرای برنامه‌های ویژه در هفته‌ی دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا و حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان ادامه داد: رژه‌ی نیروهای مسلح در شهر ایج استهبان ،برپایی ایستگاه‌های صلواتی ، اجرای نمایش معرکه عشق در سالن ورزشی فرشتگان از برخی از برنامه هاست.

شیبانی اظهار داشت: در نمایش فرهنگی رزمی « معرکه عشق » تلاش می‌شود تا گوشه‌هایی از عملیات‌های مربوط به سال‌های دفاع مقدس واتفاقات رخ‌داده در این سال‌ها با همکاری بسیج هنرمندان به نمایش گذاشته شود

وی بیان کرد:علاوه بر اجرای معرکه عشق در شهرستان استهبان در شیراز نیز این برنامه اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان به برنامه های دیگر این هفته اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه ها شامل گلباران قبور مطهر شهدا، مسابقات ورزشی شامل مسابقات والیبال، فوتبال و همایش پیاده روی و کوهنوردی ،برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس،برنامه های هنر های تجسمی و خوشنویسی با موضوع دفاع مقدس ،خاطره گویی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس،مانور امداد و نجات است.

سرهنگ شیبانی دیدار بسیجیان، پاسداران و نیروهای مسلح و مسئولین ادارات با خانواده های معظم شهدا، ویزیت رایگان بیماران در مراکز درمانی شفا، برپایی نشست‌های خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس در دبیرستان‌ها را از جمله برنامه‌های دیگر هفته‌ی دفاع مقدس دانست. /انتهای پیام 224224


نام:
ایمیل:
* نظر: