گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
علی‌اصغر فانی در مراسم جشن شکوفه‌ها در اسلام‌شهر لوازم‌التحریری با طرح شخصیت‌های کارتونی غربی به دانش‌آموزان این شهر اهدا کرد
مراسم نمادين جشن شکوفه صبح امروز با حضور علي اصغر فاني در دبستان شاهد دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) اسلامشهر برگزار شد و سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پايان اين مراسم با حضور در يکي از کلاس هاي درس اين دبستان، هدايايي را به دانش آموزان آن تقديم کرد. 
اين هدايا که بر روي آن اشکالي نظير ميکي موس و خرس پو نقش بسته بود در حالي از سوي سرپرست وزارت آموزش و پرورش به دانش آموزان اهدا شد که طي ماه هاي گذشته و به مناسبت بازگشايي مدارس بسياري از توليد کنندگان داخلي اقدام به تهيه لوازم التحرير هايي با نقش هاي ايراني و اسلامي کرده بودند. 
از ابتداي شهريور ماه که خانواده ها خود را براي خريد لوازم التحرير و وسايل دانش آموزانشان آماده مي کنند لوازمي روانه بازار شده که با نقش هاي ايراني اسلامي مزين شده است. 
از قهرمانان ورزشي ايران نظير جهان پهلوان غلام رضا تختي گرفته تا عکس شهداي هسته اي و شخصيت هاي انيميشن پويانمايي شکرستان و ساير نمادها و شخصيت هاي ايراني اين روزها به روي لوازم التحرير ايراني نقش بسته شده اما باز هم سرپرست وزارت آموزش و پرورش هدايايي را به دانش آموزان اهدا مي کند که منقش به کارتون هاي خارجي است. 
با توجه به لزوم فرهنگ سازي براي خريد لوازم و التحرير ايراني اسلامي نياز است که مسئولان وزارت آموزش و پرورش که به نوعي متولي آموزش کشور نيز هستند نسبت به اين موضوع با حساسيت بيشتري نگريسته و از مديران مدارس نيز بخواهند که اگر قرار است هديه اي به دانش آموزانشان اهدا مي کنند لوازمي باشد که منقش به تصاوير ايراني اسلامي است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: