گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی روزشمار هفته بسیج دانش آموزی را اعلام کرد.

حمید رضا کلانتری مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو باخبرنگار ما روزشمار هفته بسیج دانش آموزی را اعلام داشت.

وی گفت:هفته بسیج دانش آموزی فرصتی است تا سازمان بسیج دانش آموزی باتمام 780 حوزه خود در32 استان کشور به معرفی جایگاه بسیج دانش آموزی بپردازد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی ادامه داد:نخستین روز از این هفته باعنوان دانش آموز بسیجی ,بصیرت و ولایت مداری نامیده شده است که دیدار بانمایندگان ولی فقیه وائمه جمعه در استان ها به منظور ارائه گزارش عملکرد و معرفی سازمان بسیج دانش آموزی ؛مراسم پدافند غیرعامل در مدارس؛افتتاح بازرسی نظارت در واحد مراسم خاص از جمله برنامه های در نظر گرفته در این روز می باشد.

کلانتری اظهار داشت:روز دوم از این هفته باعنوان دانش آموز بسیجی شجاعت و آرمان خواهی نامیده شده و از برنامه های این روز برگزاری یادواره سراسری شهید احمدرضا عباسی وسیده طاهره هاشمی و 36هزاردانش آموز شهید؛آیین صبحگاه سراسری ایثاروشجاعت در مدارس؛برگزاری یادواره شهید فهمیده وشهدای دانش آموز در کرج؛برگزاری یادواره مرکزی شهیداحمدرضا عباسی در اراک می باشد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی بیان داشت:دانش آموز بسیجی ,ایثاروتعالی معنوی عنوان سومین روز از هفته بسیج دانش آموزی است و اجرای مراسم بزرگداشت شهید فهمیده در بهشت زهرا؛دیدارباخانواده معظم شهدا,ایثارگران وجانبازان؛عطر افشانی و گلباران مزارشهدای دانش آموزومعلمان؛کوه پیمایی (ویژه پیشگامان)؛مسابقه دو رهروان شهدای دانش آموز (ویژه پویندگان پسر)از جمله برنامه های در نظرگرفته سومین روز از هفته بسیج دانش آموزی است.

کلانتری گفت:چهارمین روز از هفته بسیج دانش آموزی,دانش آموزبسیجی,انتظار و عدالت خواهی نامیده شده و حضورسازمان یافته دانش آموزان بسیجی درمصلاهای نماز جمعه سراسرکشور مهمترین برنامه این روز محسوب می شود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی ادامه داد: دانش آموز بسیجی,خلاقیت ونوآوری عنوان روز پنجم هفته بسیج دانش آموزی است که هم اندیشی نخبگان علمی,هنری وورزشی بااستانداران وفرماندهان وتجلیل از آنان برای این روز درنظرگرفته شده است.

وی اظهار داشت:مراسم تجدید بیعت دانش آموزان اردوهای راهیان نورباشهدا و آرمان های انقلاب درمشهدالشهدای شلمچه و اجرای طرح رهروان شهیدفهمیده در استانهای بوشهر,سیستان وبلوچستان ,هرمزگان ,خوزستان و فارس برای ششمین روز از هفته که به نام دانش آموز بسیجی,اخلاق و پایداری نامگذاری شده در نظرگرفته شده است.

کلانتری ادامه داد:دانش آموزبسیجی ,مقاومت واستکبارستیزی عنوان آخرین روز از هفته بسیج دانش آموزی است که برگزاری مسابقه نقاشی باموضوع (مرگ برآمریکا) درمسیر راهپیمایی (ویژه امیدان) ازمهمترین برنامه های در نظرگرفته این روز است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: همچنین شعار هفته بسیج دانش آموزی,دانش آموزبسیجی؛حماسه ساز امروز؛آینده ساز فردا است.

نام:
ایمیل:
* نظر: