کد خبر: ۱۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸
سازمان بسیج کارگری در بیانیه ای اعلام کرد
سازمان بسیج کارگری استان فارس با صدور بیانیه ای تاکید کرد که ملت ایران جز با وحدت کلمه، استکبار ستیزی و تکیه بر ظرفیت ها و استعداد های داخلی نخواهد توانست از عزت و استقلال خود دفاع کند.

سازمان بسیج کارگری استان فارس با صدور بیانیه ای به مناسبت 13آبان با دعوت از همه آحاد جامعه به خصوص جامعه ی کارگران عرصه صنعت و تولید، برای حفظ وحدت کلمه که از آرمان های حضرت امام(ره) بود، تاکید کرد که ملت ایران جز با وحدت کلمه، استکبار ستیزی و تکیه بر ظرفیت ها و استعداد های داخلی نخواهد توانست از عزت و استقلال خود دفاع کند.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، سازمان بسیج کارگری استان فارس در این زمینه اعلام کرد: محور آنچه 13 آبان را به یکی از روزهای مهم در حیات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ملت ایران تبدیل کرده است، استکبار ستیزی و شعار کلیدی مرگ بر آمریکا گفتن به عنوان شیطان بزرگ است.
سه مناسبت تاریخی این روز یعنی تبعید عالمی شجاع و پیشرو همچون حضرت امام (ره) به سبب مخالفت با کاپیتولاسیون؛ شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 1357 به دست رژیمی وابسته به استکبار و تسخیر سفارت شیطان بزرگ و یکی از نماد های استکبار و استعمار به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)، حول محور استکبارستیزی می گردند.
ملت بزرگوار و غیور ایران اسلامی، در طول 35 سال پس از انقلاب شکوهمند خود با شرکت حماسی و پرشور در راهپیمایی های 13 آبان، تداوم عزت و استقلال خود را به عرصه نمایش گذاشته و با فریاد های استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا و نوکران سرسپرده آنها، ملت های آزاده جهان را به هوشیاری در برابر توطئه های استعمارگران فراخوانده اند.
سازمان بسیج کارگری با گرامیداشت این روز امیدوار است:

1- با حضور حماسی و پر شور همه ی آحاد ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان 1392 و طنین انداز کردن شعار محوری مرگ بر آمریکا همچون سنوات گذشته حضوری پر شور و پر رنگ داشته باشند، چرا که این شعار با پشتوانه فکری و عقیدتی و فرهنگی همراه بوده است و نه احساسی.

2- التزام عملی همگان به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و پشتیبانی و حمایت همه ی آحاد ملت عزیز از این اصل متعالی و توجه به توصیه ها و منویّات معظم له به عنوان چراغ راهنما و هدایت در جهت رسیدن به رشد و شکوفایی کشورعزیز ایران اسلامی.

3- همه ی آحاد ملت با تکیه بر قانون اساسی و ارزش های دینی و انقلابی برای حفظ وحدت کلمه که از آرمان های حضرت امام(ره) بود به جد بکوشند. ملت ایران جز با وحدت کلمه نخواهد توانست از عزت و استقلال خود دفاع کند.

4- تاکید بر ظرفیت های داخلی به عنوان محوری اساسی برای پیشرفت و توسعه ی حماسه اقتصادی کشور و نه تکیه بر جایگاه های پوشالی قدرت های استکباری.

5- مسئولان سیاست خارجی، عنایت داشته باشند که ملت بزرگ ایران شعار مرگ بر آمریکا را با توصیه ی امام بزرگوار(ره) و مقام معظم رهبری بزرگ پرچم داران استکبار ستیزی و بر اساس بینش و بصیرت و با اختیار خود آن را انتخاب و همواره در سرلوحه ی شعار های اساسی و بنیادی خود قرار داده و هرگز کوتاه نخواهند آمد.

6- مردم غیور، با حفظ بصیرت همیشگی و بیداری اسلامی، صفوف خود را از کسانی که می خواهند روحیه استکبار ستیزی را که شعار اصلی و روح این روز است به حاشیه ببرند، جدا کنند و در این میان، نخبگان، دانشجویان و کارگران عرصه تولید و صنعت همچنان که در پیوند با مردم و پیروی از حضرت امام (ره) و بصیرت بهنگام در لبیک به دعوت ولی فقیه زمان از خالقان این روز باشکوه بودند ـ در این زمینه مسئولیت ویژه دارند.

انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: