کد خبر: ۱۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳
باید هر خانواده حداقل 1/2 فرزند داشته باشد و اگر نباشد آن کشور با مرگ مواجه می شود و نسل به جامانده از این کشور سالمندان هستند

به گزارش خبرنگار پیام زینب (س) – مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس در نشستی که به همت حوزه مقاومت 6 فاطمیون و پایگاه های مقاومت المهدی (عج) و امام حسین (ع) با موضوع افزایش جمعیت و توکل به خدا برگزار شد، ضمن اشاره به نرخ باروری کشور بیان داشت: باید هر خانواده حداقل 1/2 فرزند داشته باشد و اگر نباشد آن کشور با مرگ مواجه می شود و نسل به جامانده از این کشور سالمندان هستند .

علیمحمدی در ادامه گفت: متأسفانه دشمن برای این که به اهداف خود برسد در کشورهای جهان سوم تلاش زیادی کردند تا جمعیت کاهش پیدا کند و به یک کشور مرده تبدیل شود و خانواده ها با گرایش به تجملات از فرزند دار شدن امتناع نمایند اما برای خودشان سقط جنین را قتل دانستند و به ازدیاد نسل پرداخته اند . کشت و کشتارهای کشورهای مسلمان و قتل زنان و کودکان از جمله اقدامات آنان در جهت کاهش جمعیت مسلمانان است .

وی افزود : یکی از توطئه های دشمن برای نابود کردن کشورهای مسلمان همین عملیات بدون سلاح نظامی کنترل نسل است که سعی در کاهش جمعیت و تسلط بر کشورها را دارند .

وی در پایان به آثار منفی کنترل جمعیت پرداخت و خاطر نشان کرد :

یکی از آثار منفی کنترل جمعیت بحث حیازدایی است که برای کنترل جمعیت کتاب هایی که با سن نوجوانان و جوانان در مناسب نیست در جامعه توزیع شد.

و دیگری تأثیر سوء تک فرزندی بر خانواده و فرزندان است ، فرزند نیاز دارد که با بچه ی دیگر ارتباط داشته باشد و یک سری آداب را در این ارتباطات یاد بگیرد، ضمن این که این تک فرزندی باعث می شود که خانواده ها از شکل سنتی خود خارج شده و خانواده های کوچک تشکیل شود البته باید به این نکته توجه کرد که باید افزایش جمعیت در جامعه یک فرهنگ شود و با مدیریت و توجه به سبک زندگی اسلامی و توکل به خدای روزی دهنده به این مهم اهتمام  شود .

انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: