شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۱:۰۶
کد خبر: ۱۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲
شهیدی که 28 سال قبل به عنوان شهید جاوید الاثر دوران دفاع مقدس شناخته شده بود، در نهایت امروز پس از سالها چهره خود را به خانواده اش نمایان کرد و سرانجام شهید جواد زارع بار دیگر خانه پدریش را سرشار از شادی و شوق کرد.

به گزارش خبرنگار تنویر از خرامه، دو روز پیش بود که خبر رسید پیکرشهید جواد زارع از بچه های روستای با صفا و ولایتمدار معزآباد گورگیر از توابع بخش مرکزی خرامه به زودی به زادگاهش خواهد آمد.

بعد از این خبر ناگهان شور عجیبی فضای شهرستان را گرفت و همزمان با فرارسیدن ماه محرم حال وهوای شهرستان خرامه کربلایی شد .

از این که بعد از 28 سال با چند استخوان برگشته اید نشانه اش به جز معجزه چیزی نمی تواند باشد؛ آمدنت برای محکم تر شدن ریشه انقلاب است. خون و استخوان هایت برای این مملکت برکت است و این تازه یک گوشه از معجزات است.

هنوز یکسال از آمدن دو پرستوی گمنام به دیارمان نگذشته که آمدن پرستویی دیگر در شهر حضرت زهرا(س)، آمدن جوانی از تبار علی اکبر(ع)؛ در این بین یافتن فرزند شهیدی که خود برای تشییع این پرستو آمده بود، نگاهم را به خودش جلب کرده بود که به خود گفتم ما هرچه داریم از شهدا است.

جوانان دختر و پسر عاشقانه در مسیر تشییع شهید به استقبال او می رفتند و با اشک شوق به او خوش آمد می گفتند . آری دیدم آن پیرزن که در روستای آبشور در نبودن مادر این شهید با اشک ها و لالایی هایش چه عاشقانه از فرزند پرافتخار دیارمان پذیرایی می کرد.

هرگز دستهای پرمهر مردم روستای شهرک ایثار که بر روی تابوت پاک شهید کشیده می شد و ترانه های عاشقانه ای که مردم روستای معزآباد جابری برای استقبال جواد عزیز می گفتند" حسین حسین شعار ماست ،شهادت افتخار ماست" و نگاه منتظر مردم روستای "معزآباد گورگیر" محل زادگاه شهید که با اشک، گل و صلوات به جوان همیشه قهرمان خود "جواد آقا "خوش آمد می گفتند وچه عارفانه پدر تو را در آغوش گرفت و زیر لب می گفت سلام، پسرم بوی کربلا و حسین می دهی ای کاش مادرت زنده بود می دید که چه قهرمانانه و با افتخار برگشتی.

راستی انگار همین دیروز بود 14 تیر ماه سال 64 که از خانه و خانواده خداحافظي كردی و رفتی، چقدر زود 28 سال گذشت و با آمدنت عطر خوشبوی شهادت کوچه و خیابان‌های بخش وشهر های خرامه را معطر کرد.

.......................خوش آمدی پهلوان.........................

«در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی شود!» خوشا بحال انانکه با دادن خون همه بود و نبود را از آن خود کردند و تا ابد عند ربهم یرزقونند اللهم رزقنا شهادت فی سبیل الله

"نویسنده: مهدی کشاورز"

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: