دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۴:۱۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: یکی از بارزترین اهداف پژوهشی دانشگاه، ایجاد سازمان اقتصادی دانش بنیان است که می تواند پوششی فراگیر برای عملیاتی شدن شرکت های دانش بنیان باشد.
ˈعلیرضا ایرانبخشˈ اظهارکرد: ایجاد سازمان اقتصادی دانش بنیان، نشاط و پویایی در جوامع دانشجویی و بهره مندی از دانشگاه محصول محور، از جمله اهداف برگزاری مسابقات دانشجویی است.

وی با اشاره به رقابت های سازه های ماکارونی، گفت: این مسابقات باید ماهیت ملی و بین المللی پیدا کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: در شورای هدایت دانشگاه آزاد اسلامی معطوف به شورای استعدادهای درخشان وزارت علوم، مقوله ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر افراد صاحب رتبه در مسابقات علمی مصوب شده و برگزاری چنین رقابت هایی زمینه این مهم را فراهم می کند.

وی با اشاره به سابقه تشکیل و فعالیت های موفق دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: از ابتدای دهه سوم فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون، آموزش و پژوهش شاخص برجسته این دانشگاه و مقدمه ای برای تعیین راهبرد دهه چهارم آن است.

رییس دانشگاه آزاد رودهن تصریح کرد: برای تحقق این راهبرد راهی جز تحول پژوهشی وجود ندارد و این تحول فقط با برنامه مدون عملیاتی و راهبردی به وجود می آید.

وی گفت: سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی بر شناسایی، هدایت، حمایت از نخبگان و جوانان و فراهم کردن زمینه لازم برای اعتلا، رشد، پویایی و بالندگی آنان استوار شده است.

ایرانبخش خاطرنشان کرد: در این مسیر دانشجویان و معاونت پژوهشی دانشگاه برنامه های خود را سازماندهی کرده و با همکاری انجمن های علمی مطرح کشور امکانات لازم جهت رقابت سالم و با نشاط دانشجویان در رده های مختلف را فراهم می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: