شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۵۸:۳۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱

به گزارش بسیج مهندسین استان فارس مديركل جديد دفتر سياسي و انتخابات و تقسيمات كشوري و سرپرست دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري فارس با حضور دكتر فيروزآبادي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري معرفي شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، در اين مراسم كه با حضور مديران كل سابق و تعدادي از كاركنان استانداري برگزار شد، كمال فيروزآبادي با بيان اين كه پذيرش مسئوليت در نظام جمهوري اسلامي امانتي است كه براي خدمت به مردم در اختيار مديران قرار مي گيرد، اظهار داشت: تلاش مديران كل سابق دفتر سياسي و انتخابات و دفتر امور اجتماعي و فرهنگي، قابل توجه بوده است و از آنان تقدير مي كنيم.

وي افزود: مديركل جديد دفتر سياسي و انتخابات و سرپرست دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري فارس فردي با سابقه است كه مراحل مختلف مديريت را در وزارت كشور طي كرده و امروز آماده خدمت رساني در اين حوزه است.

در ادامه اين مراسم يحيي صادقي مديركل سابق سياسي  و انتخابات و امير رئوف مديركل سابق دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري فارس به بيان گزارشي از فعاليت هاي خود در زمان تصدي اين مسئوليت ها پرداختند.

همچنين سيد يحيي هاشمي مديركل جديد دفتر سياسي و انتخابات و سرپرست دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري فارس با اشاره به تلاش هاي مديران سابق، اظهار اميدواري كرد با كمك كارشناسان اين دو حوزه كه وظايف اصلي استانداري را بر عهده دارند، اقدامات موفقيت آميزي صورت گيرد.

اين مراسم با تقدير از مديران كل سابق سياسي و انتخابات و امور اجتماعي و فرهنگي و معرفي سيد يحيي هاشمي به عنوان مديركل جديد سياسي و انتخابات و سرپرست دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري فارس به پايان رسيد.

نام:
ایمیل:
* نظر: