گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۲۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۲
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: حضور نیروهای بسیجی در صنعت، باعث پویایی،‌ نشاط و تلاش مضاعف صنعتگران شده است.

به گزارش تنویر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، جواد قناعتی در مراسم معرفی فرمانده بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام حماسه سیاسی،‌ حماسه اقتصادی اظهار داشت: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در انتخابات رقم خورد و حماسه اقتصادی نیز با تلاش موثر فعالان عرصه تولید و صنعت رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه محور نامگذاری‌های چند سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری توجه به مسائل اقتصادی است گفت: با نگرش بر عناوین انتخاب شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر و تاکید معظم‌له بر لزوم توجه به مسائل اقتصادی و تولید ملی، همگان باید تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به کار گیریم و امروز بسیج به عنوان حلقه اتصال و متحد کننده مردم نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد.

قناعتی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های بسیج کارگری در سطح کارخانجات و واحدهای تولیدی تصریح کرد: حضور نیروهای بسیجی در صنعت باعث پویایی،‌ نشاط و تلاش مضاعف شده است.

مسئول سابق حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداخت و اضافه کرد: تاکنون پایگاه‌های مقاومت بسیج در 11 کارخانه فعال در شهرک‌های صنعتی فارس راه‌اندازی شده‌اند.

محمدخانی افزود: تعامل و ارتباط مناسب این حوزه مقاومت بسیج کارگری و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارخانجات برقرار شده است که این موضوع باید تداوم یابد.

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز نیز گفت: بسیجیان عضو بسیج کارگری به عنوان افسران جبهه جهاد اقتصادی نقش موثری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه مباحث اقتصادی،‌ تولید ملی و تحقق حماسه اقتصادی دارند.

محمد زمانی اظهار امیدواری کرد که با تعامل و هماهنگی مناسب بین پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان عضو این حوزه مقاومت گام‌های موثری در زمینه ارتقای فعالیت‌ها و برنامه‌های نهاد مردمی بسیج در سطح کارخانجات و واحدهای صنعتی برداشته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: