يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۸:۵۱
کد خبر: ۲۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۹
فرمانده سپاه ناحیه خرامه گفت: حماسه نه دی بار دیگر اثبات نمود که مردم بصیر این کشور فارغ از دیدگاهای سیاسی و جناحی با همه توان پای این نظام ایستاده و حمایت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار تنویر از خرامه، سرهنگ شهرام افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه ضمن تبریک سالروز حماسه 9 دی پیام خود را به همین مناسبت اعلام نمود:

بی شک حماسه ی عظیم 9 دی هیچ گاه در ذهن و خاطره ی مردم این کشور فراموش نخواهد شد چرا که مردم وظیفه شناس و بصیر این کشور بار دیگر همچون عرصه های مهم دیگر انقلاب با حضور به موقع و فریادهای از سر شور و شعور خود جلوه های عظیم و صحنه های به یاد ماندنی را در جهت تثبیت این نظام به نمایش گذاشتند.

یوم الله نه دی جلوه های دیگری از پیوند قیام امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی گردید و بار دیگر ثابت شد که این انقلاب ریشه در دین و اعتقادات مذهبی دارد.

حماسه نه دی بار دیگر اثبات نمود که مردم بصیر این کشور فارغ از دیدگاهای سیاسی و جناحی با همه توان پای این نظام ایستاده و حمایت خواهند کرد.

حرکت عظیم نه دی ثابت کرد که پیوند ولایت با امت یک پیوند ناگسستنی است سکاندار حقیقی این انقلاب ولایت فقیه است ولا غیر

در حماسه نه دی مسجل شد که خواص حقیقی و مطیع و مرید ولایت فقیه کیانند و خواص مردود چه کسانی.

عظمت نه دی 88 تبدیل به یک تابلو و یک جلوه ی عظیم انقلاب اسلامی گردید و این عظمت قطعا تا سالها در منظر جهانیان جلوه ی خواهد کرد.

در این حماسه عظیم مردم این کشور بار دیگر در آزمونی سخت نمره قبولی گرفتند و در ازمایش بصیرت باز هم سر بلند شدند چرا که مردم دشمن را خوب شناختند و باز به درستی تمامی ترفندهای از سالهای پیش طراحی شده دشمن را نقش بر اب نمودند و در اخر نه دی تبدیل به یوم الله گردید چرا که حقیقتا مدد الهی پشت سر این نظام و رهبر عزیز قرار گرفت.

سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان

نام:
ایمیل:
* نظر: