کد خبر: ۲۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
در شهرستان شهید پرور استهبان
یادواره شهدای اصناف استهبان با حضور گسترده خانواده معظم شهدا، بازاریان و اقشار مختلف مردم در سالن شهید مرشدی سپاه استهبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تنویر از استهبان فرمانده مقاومت بسیج سپاه استهبان شهرستان استهبان دیشب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف و تدارکات شهرستان گفت: اصناف استهبان همیشه و در تمامی صحنه ها در دفاع و پاسداری از کیان مقدس میهن اسلامی حضور داشته اند.




سرهنگ شیبانی افزود: برگزاری یادواره های شهدا یعنی این که ما همیشه به یاد شهدا بوده و رهرو راه آنها هستیم.

وی بیان کرد: در این آیین ما با خون شهدا پیمان می بندیم که هیچگاه راه شهدا و رهبری را فراموش نکنیم و در مسیر ولایت فقیه باشیم.

وی اظهار کرد: شهدای اصناف با درک زمان خود و با حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل و با روحیه ولایت پذیری محض توانستند اسطورهایی را خلق کنند که امروز ما سر تعظیم در برابر آنان فرود می آوریم.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه استهبان ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت و بسیج جزو رمزهای بقا و صلابت و صدور نظام اسلامی به دنیا است و این شهیدان بودند که با اهداء خون خود موجب تثبیت نظام مقدس اسلامی شدند.

وی افزود: هدف بزرگ ما از برگزاری یادواره شهدا تجدید بیعت با شهدا ، امام شهدا و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

شیبانی با اشاره به پیشرفت های بزرگ علمی و فناوری نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کرد: همه این پیشرفتهای علمی و فناوری را مدیون خون شهدا هستیم چرا که آنها با ایثارگری و اهدا خون خود امنیت امروز را برای ما فراهم کردند تا در سایه تلاش و کوشش جوانان بسیجی به موفقیت برسیم.


فرمانده مقاومت بسیج سپاه استهبان افزود: بزرگی و عظمت این موفقیت ها و پیشرفتها به حدی بوده است که دشمنان انقلاب اسلامی تحمل دیدن آن را نداشته و با ترور جوانان و دانشمندان این مرز و بوم می خواهند از روند رو به رشد این پیشرفتها در عرصه های جهانی جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: خدمات بسیج بر هیچ کسی پوشیده نیست به طوری که امروزه شاهد هستیم بسیاری از موفقیت های کشور در ابعاد مختلف مرهون روحیه بسیجی و اشاعه تفکر ناب بسیج است.در ادامه عباس مصدقی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از رشادت ها و معجزات شهدای استهبان گفت و همچنین از خانواده های این شهیدان تجلیل شد

از دیگر برنامه های این یادواره مداحی برادر پرهیزکار از شهرستان فسا و پخش کلیپ شهدا بود./انتهای پیام
224224




مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: