دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۵۳:۱۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۲۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵
مسئول بسیج مهندسین کازرون
با تشکیل جمهوری اسلامی و شکل گیری این نظام مقدس امید به موعود افزایش یافته است

به گزارش روابط عمومي بسیج مهندسین کازرون، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) به جامعه مهندسی کشوراظهار داشت: در واقع نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر(ع) است، بلکه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز بشمار می آید.

وی گفت: امروز بیشترین تهاجم دشمن در راستای مقابله با اهداف دین و اسلام است و جنایات فجیع گروه‌های به ظاهر مسلمان در کشورهای مختلف از جمله سوریه و عراق نمونه‌ای از آن است.

مسئول بسیج مهندسین کازرون به ایجاد بسترهای مناسب و شایسته در راستای تبیین و ترویج آموزه های مهدوی در جامعه کنونی اشاره کرد و گفت: با تشکیل جمهوری اسلامی و شکل گیری این نظام مقدس امید به موعود افزایش یافته است و مباحث مربوط به مهدویت رواج و گسترش یافت که باید از این فرصت الهی که در اختیار ما مسلمانان قرار داده شده است به نحو مطلوب و شایسته استفاده لازم برد.

این استاد دانشگاه تأکید نمود: در چنین زمانه‌ای وظیفه ما بسیار سنگین بوده و باید قدم‌های مؤثری در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و انتقال آن به نسل جوان برداشته شود.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه شکل گیری حکومت عدل جهانی حضرت ولی عصر(عج) مستلزم توجه مستمر به مهدویت و انتظار است، خاطرنشان کرد: سعی و تلاش در گسترش آموزه های مهدوی علاوه بر مسئولین فرهنگی و نهادهای مربوطه از وظایف اصلی و همگانی مسلمین و شیعیان است.

224/224

نام:
ایمیل:
* نظر: