کد خبر: ۲۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸
جلسه هماهنگی تشکیل ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان مهر و بررسی مشکلات و معضلات کارگری و کانون بازنشستگان شهرستان مهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، جلسه هماهنگی تشکیل ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان مهر و بررسی مشکلات و معضلات کارگری و کانون بازنشستگان شهرستان مهر  با حضور دبیراجرایی خانه کارگر لامرد و مهر ، معاونت فرمانداری شهرستان مهر و رئیس و هیت مدیره کانون بازنشستگان شهرستان مهر برگزار گردید.

این جلسه که به منظور  بررسی و رفع مشکلات و معضلات جامعه کارگری شهرستان مهر و هماهنگی در جهت تشکیل ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان مهر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود.



عبدالرضا روحی در ابتدای این جلسه ضمن عرض تقدیر و تشکر و تبریک به حسن انتخاب  غلامپور معاونت فرمانداری شهرستان مهر با اشاره به گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در طی این چند ماهه اخیر در خانه کارگر لامرد و مهر پرداخت و بیان داشت : با برنامه ریزی هایی که در طی این چند ماهه صورت گرفت توانستیم  تعاونی مصرف خانه کارگر را با مجوز  اتحادیه امکان (اتحادیه تعاونی های مصرف کارگران) راه اندازی نماییم که اعضای محترم خانه کارگر در شهرستان های لامرد و مهر می توانند با مراجعه به شعب خانه کارگر نسبت به خرید سهام  این تعاونی مصرف بصورت اقساطی اقدام نمایند تا این تعاونی در ماه های آینده رسما کار خود را شروع و اجرا نماید.

جامعه کارگری شهرستان مهر از نبود بانک رفاه کارگران و شوراهای اسلامی کار رنج می برد

دبیر اجرایی خانه کارگر لامرد ومهر ضمن اشاره به تشکیل دفتر رابط اموراعضا و آموزش خانه کارگر لامرد و مهر در شهرستان مهر افزود : خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و پیشبرد اهداف جامعه کارگری در شهرستان مهر توانست دفتر رابط اموراعضا و آموزش را در این شهرستان در هفته دولت با تمام کمبودی ها و کاستی ها افتتاح نماید .
روحی اظهار خشنودی نمود : امروز توانسته ایم بیشتر واحد ها را جهت خدمات ارزنده به جامعه کارگری در خانه کارگر در دو شهرستان  نظیر کانونهای بازنشستگان ، انجمن های صنفی کارگران ساختمانی، صندوف قرض الحسنه زنان کارگر ، دارالقرآن خانه کارگر و... را جهت خدمات نسبی به کارگران و خانواده های آنان در دو شهرستان با تمام کاستی ها و کمبودی ها تشکیل دهیم.


در ادامه دبیر اجرایی خانه کارگر لامرد و مهر با سپاس و تقدیر و تشکر از دولت تدبیر و امید و استاندار فارس از حسن انتخاب بجا و شایسته فرماندار بومی شهرستان مهر و ضمن درخواست از معاونت فرمانداری شهرستان مهر جهت خدمات یکسان به جامعه کارگری این دو شهرستان، اضافه نمود : امروز تمام پایه گذاری ها و مجموعه های کارگری از جمله بانک رفاه کارگران جهت خدمات به بازنشستگان شهرستان مهر و شوراهای اسلامی در این شهرستان تشکیل نشده است و درخواست داریم با همکاری خانه کارگر ، اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ،  اداره تامین اجتماعی شهرستان مهر و فرمانداری این واحد ها تشکیل و شاهد خدمات هرچه بهتر به جامعه کارگری و بازنشستگان شهرستان مهر باشیم.

علی مندنی پور ریس کانون بازنشستگان شهرستان مهر با ارائه گزارشی از کانون بازنشستگان در شهرستان مهر و با اشاره به مسائل و مشکلات کانون و بازنشستگان شهرستان مهر ، بیان داشت : همانطور که مجموعه فرمانداری و تامین اجتماعی و خانه کارگر اطلاع دارند ، مکان استیجاری جهت خدمات اداری به اعضای کانون بازنشستگان در پاساژ امام خمینی (ره) در شان و منزلت بازنشستگان نبوده و نخواهد بود و ضمن درخواست ها و جلسات متوالی این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است و از تامین اجتماعی و  مسئولین  درخواست داریم که این موضوع را بطور جدی در مرحله اول در دستور کار خود قرار دهند و ساختمانی مناسب و در شان و منزلت بازنشستگان این شهرستان جهت ارائه خدمات اداری اجاره کنند.

 تمام تلاشمان در جهت تحقق جامعه کارگری سرزنده و پویا در شهرستان مهر خواهد بود
غلامپور معاونت فرمانداری شهرستان مهر ضمن تقدیر و تشکر از تشکیلات و پرسنل زحمت کش خانه کارگر در شهرستان لامرد و مهر افزود : امروز این امور و  اهداف جامعه کارگری شهرستان  مهر با همکاری خانه کارگر و ادارات و نهاد های مرتبط و مجموعه فرمانداری  تحقق می یابد.

غلامپور با تاکید بر جامعه کارگری پویا و سرزنده در شهرستان مهر ادامه داد و گفت: امروز با ارتباط نزدیک خانه کارگر و فرمانداری و تشکیل جلسات مستمر کمیته کارگری فرمانداری می توانیم مشکلات و معضلات را بررسی و در جهت رفع آن قدم هایی برداریم.

ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان مهر تشکیل می شود

در پایان جلسه مرتضی عبداله زاده خبرنگار خبرگزاری کار ایران (ایلنا) و مسئول روابط عمومی ستاد بزرگداشت هفته کارگر در شهرستانهای لامرد و مهر ، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر  شهرستان مهر در سال قبل را خدمت حاضرین ارائه نمود و  بیان داشت : عناوین روزهای هفته بزرگداشت مقام کارگر که از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود ، همانند سال قبل در اواخر بهمن ماه از ستاد مرکزی بزرگداشت هفته کارگر که جلسات آن نیز تشکیل شده است به ستاد های استانی و شهرستانی ارسال می گردد.
وی افزود : امیدواریم با همکاری مسئولین کارخانجات ، مجموعه های صنعتی و ادارات ، نهادها و فرمانداری شهرستان ، اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر در این شهرستان را در هفته آینده تشکیل دهیم و برنامه ای متنوع  جهت تکریم شان و منزلت کارگران شریف و زحمتکش شهرستان مهر اجرا نماییم .
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: